راه‌اندازی مجمع خیرین قرآنی در فارس
کد خبر: 3549904
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
موسوی مطرح كرد:

راه‌اندازی مجمع خیرین قرآنی در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از راه‌اندازی مجمع خیرین قرآنی در این استان به‌منظور حمایت از فعالیت‌های تشكل‌های قرآنی ـ مردمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس امروز، 9 آذرماه از برگزاری نشست هماهنگی جهت طرح تشكیل مجمع خیرین قرآنی در این استان خبر داد و گفت: این نشست با حضور جمعی از اعضای اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی فارس برگزار شد.
وی افزود: در این نشست آئین‌نامه طرح تشکیل مجمع خیرین که از سوی سازمان دارالقرآن مرکزابلاغ شده بود، قرائت شد و نکات مهم آن تشریح شد.
موسوی ادامه داد: پس از بحث و تبادل نظر اعضا، مقرر شد 9 نفر از اعضای مجمع عمومی از 9 شهرستان به‌عنوان هیئت مؤسس مجمع خیرین قرآنی انتخاب شوند كه این هیئت موظف خواهد بود تا اساس‌نامه فعالیت مجمع خیرین قرآنی را تنظیم كند.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس هدف از تشكیل این انجمن را جذب نیكوكاران به عنوان نیروهای افخاری و جلب كمك‌های مردمی برای حمایت از فعالیت تشكل‌های قرآنی ـ مردمی عنوان كرد.
وی با بیان اینكه هیئت مدیره این مجمع برای مدت یكسال معرفی می‌شوند، گفت: مدت این انتصاب در هیئت مدیره‌های سال‌های بعدی به‌صورت دوسالانه خواهد بود.
موسوی اظهار كرد: هیئت مدیره این مجمع علاوه بر جلب کمک‌های مردمی موظف است نسبت به تشکیل مجمع عمومی و انتخاب هیئت مدیره‌های شهرستانی تشکل‌های قرآنی مردمی دارای مجوز نیز پیگیری و اقدام كند.
captcha