پلیس آماده همكاری با بسیج جهت استقرار امنیت پایدار است
کد خبر: 3548456
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
گودرزی:

پلیس آماده همكاری با بسیج جهت استقرار امنیت پایدار است

گروه اجتماعی: فرمانده نیروی انتظامی فارس آمادگی پلیس را در راستای همكاری با بسیج جهت استقرار امنیت پایدار و پاسداری از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 3 آذرماه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام هفته بسیج گفت: بسیج یادگار امام خمینی(ره) و الگویی خوب و مناسب در عرصه‌های مختلف جامعه است.
وی با اشاره به اقدامات بسیج در عرصه‌های مختلف، آمادگی پلیس را در راستای همكاری با بسیج جهت استقرار امنیت پایدار و پاسداری از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی اعلام كرد.
گودرزی اصلی‌ترین رسالت نهادهای امنیتی را مقابله با توطئه‌های دشمنان عنوان كرد و گفت: در این مسیر تعامل و همكاری این نهادها در راستای نقش بر آب كردن نقشه‌های شوم دشمنان و استكبار جهانی ضروری است.
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: بسیج به عنوان یكی از پایه‌های وجود امنیت در كشور، همكار خوبی برای نیروی انتظامی بوده است و تلاش آنان در مسیر امنیت بخشی به جامعه قابل تقدیر است.
گودرزی اظهار كرد: نقش بسیجیان در تعالی و پیشبرد ارزش‌های اسلامی در جامعه بر كسی پوشیده نیست و فرهنگ و تفكر بسیجی باید در جامعه گسترش یابد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینكه بسیج یادآور ایثار و شجاعت است، گفت: همكاری و تعامل بسیج و نیروی انتظامی در راستای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی بسیار مؤثر است.
captcha