تربیت 300 مبلغ دینی در زمینه‌های فرقه‌شناسی در فارس
کد خبر: 3547772
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
مهرابی مطرح كرد:

تربیت 300 مبلغ دینی در زمینه‌های فرقه‌شناسی در فارس

گروه اجتماعی: مدیركل تبلیغات اسلامی فارس از تربیت و اعزام 300 مبلغ دینی در زمینه‌های مختلف فرقه‌شناسی و رفع شبهات اعتقادی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس امروز، اول آذرماه در دیدار با مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان ضمن برشمردن مأموریت‌های این سازمان، یكی از مهم‌ترین آن ها را رفع شبهات اعتقادی و تبلیغ مبلغ در این زمین عنوان كرد.
وی افزود: تاکنون با ارتباط  با مرکز تخصصی فرق و مذاهب در قم، 300 مبلغ دینی در زمینه‌های مختلف فرقه‌شناسی در این استان تربیت شده‌اند که باهمکاری و همیاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس برای تبلیغ و رفع شبهات به مناطق مختلف این استان اعزام شده‌اند.
مهرابی با تأكید بر اینكه وظیفه اصلی ما مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع) است، گفت: به همین دلیل یكی از طرح‌های ما در آینده برپایی همایش‌ها و گردهمایی‌ها با موضوعات آسیب‌شناسی فرق ضاله و بهائیت است.
مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در ادامه سخنان خود مقام شامخ شهدا را گرامی داشت و گفت: ما در قبال شهدا وظیفه سنگینی داریم که همان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و این آسایش، آرامش و امنیت مرهون جانفشانی هزاران شهید انقلاب اسلامی است.
وی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری دو جانبه این اداره‌كل با بنیاد شهید در زمینه‌های فرهنگی و دینی افزود: ما آمادگی خود را برای دیدار با خانواده معظم شهدا اعلام می‌داریم و همچنین در نظر داریم در برگزاری نشست‌ها و گفتمان‌های دینی با موضوعات تحکیم خانواده، انقلاب، امام و رهبری و برگزاری کارگاه‌های آسیب شناسی با بنیاد شهید استان فارس و کلیه شهرستان‌ها همکاری كنیم.
captcha