امروز دنیا علیه ارزش‌های اسلامی بسیج شده است
کد خبر: 3542334
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
الفتی:

امروز دنیا علیه ارزش‌های اسلامی بسیج شده است

گروه سیاست و اقتصاد: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران با اشاره به اینکه شکل ایثارگری و سنگر دفاع از ارزش‌های دینی امروز عوض شده، گفت: دنیا برعلیه اسلام و ارزش‌های اسلامی بسیج شده چراکه آنان اسلام را خطری جدی برای خود می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، سعید الفتی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران در مراسم تجلیل از خانواده‌های شاهد، ایثارگران، جانبازان و آزادگان پرسنل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در تالار انتظار شهر کرمانشاه، گفت: هشت سال دفاع مقدس سند زرین در تاریخ انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه امروز شاهد این هستیم که دنیا برعلیه اسلام است، افزود: آنان اسلام و ارزش‌های اسلامی را خطری جدی برای خود تلقی می‌کنند.
الفتی در ادامه با اشاره به اینکه امروز صحنه نبرد ما عوض شده، اظهار کرد: صحنه نبرد ما دشت‌ذهاب و گیلان‌غرب نیست امروز سنگرهای ما در حلب و موصل است و این بدان معناست که ایثارگری ما توسعه یافته است.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران تصریح کرد: امروز شکل ایثارگری تغییر یافته و سنگر ما دفاع از ارزش‌های دینی در منطقه است.
وی گفت: ارزش انقلاب اسلامی حاصل تلاش رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران درادامه به جنگ هفت ساله در سوریه اشاره و آن را به سبب ناهماهنگی این کشور با اهداف اسرائیل دانست.
الفتی اظهار کرد: رسوایی استکبار در جهان زبانزد است و همگان از جنایات آنان در یمن، سوریه و فلسطین آگاه‌اند.
وی گفت: چهره واقعی دشمنان امروز برهمگان آشکار است و این خود نقطه روشنی برای دنیا است.
captcha