آزادگان نمادهای صبر و بردباری جامعه اسلامی ایران هستند
کد خبر: 3540681
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

آزادگان نمادهای صبر و بردباری جامعه اسلامی ایران هستند

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد شهید گیلان گفت: آزادگان با صبر و استقامت خود درس آزادگی را به ملت بزرگ ایران آموختند و با تحمل دردهای اسارت نمادهای صبر و بردباری جامعه اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، تاجور، نماینده موسسه پیام آزادگان کشور امروز، 4 آبان در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، با بیان اینکه این موسسه بازوی اجرایی بنیاد در اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی است، خواستار استفاده بهینه از توانایی‌ها و پتانسیل‌های موجود موسسه شد.

ابراهیم طاهرنژاد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز، با تشکر از حضور اعضای موسسه پیام آزادگان در استان، اظهار کرد: ماهیت کار موسسه پیام آزادگان هنر و فرهنگ به ویژه فرهنگ ایثار و شهادت است و در پاسداشت این فرهنگ متعالی باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی نگاه مردم به آزادگان را نگاهی ایثارگرانه دانست و گفت: آزادگان اسوه‌های صبر، استقامت و پایداری هستند که در دوران اسارت باعث روسفیدی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران شدند.

طاهرنژاد با تقدیر از ایثار و فداکاری آزادگان، خاطرنشان کرد: آزادگان با صبر و استقامت خود درس آزادگی را به ملت بزرگ ایران آموختند و با تحمل دردهای اسارت نمادهای صبر و بردباری جامعه اسلامی ایران هستند.

captcha