شركت در مجالس عزاداری حسینی(ع) باورهای افراد را مصون می‌سازد
کد خبر: 3540129
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
روزبهی:

شركت در مجالس عزاداری حسینی(ع) باورهای افراد را مصون می‌سازد

گروه اجتماعی: مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس گفت: ایام محرم و صفر فرصتی مناسب است تا با شرکت در مجالس عزاداری امام حسین(ع) نگرش و باور خود را برای همیشه مصون کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حسین روزبهی، مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس امروز، 2 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به كید دشمنان در ترویج فرهنگ دینی گفت: دشمن با ورود به فضای ذهنی بذر فعالیت‌هایی را که ابتدای آن تغییر در نگرش است، را در جنگ نرم می‌كارد و در اثر گذر زمان بر اساس شگردهای مختلف تبلیغاتی بر روی اذهان عمومی کار می‌کند تا به اهداف پلیدش که در انتها تغییر باور است برسد.
وی افزود: اذهان عمومی خاصه جوانان و نوجوانان نباید اجازه دهند تا دشمن فضای ذهنی‌شان را تسخیر کند و همان‌گونه شود که دشمن می‌خواهد
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس اظهار كرد: جنگ نرم دشمن که اذهان جوانان و نوجوانان را هدف گرفته، برگرفته از خطوات شیطان است همان‌گونه که شیطان قدم به قدم انسان‌ها را به ورطه نابودی می‌کشاند، ابزار جنگ نرم دشمن مانند شبکه‌های اجتماعی نیز یکی از ابزارهای نامناسب است که همین هدف را دنبال می‌کند.
روزبهی با اشاره به اینكه شیطان هیچ‌گاه در اولین قدم انسان را به بزرگ‌ترین گناه دعوت نمی‌کند بلکه ابتدا قدم به قدم جلو می‌آید، خطاب به جوانان که در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند، گفت: ورود به شبکه‌های اجتماعی اگرچه جذابیت ایجاد می‌کند اما جوانان و نوجوانان مواظب باشند تا تغییر نگرش آن‌ها به تغییر باور تبدیل نشود که این غایت نهایی هدف دشمن است.
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس همچنین ضمن تسلیت ایام محرم ادامه داد: ایام محرم و صفر فرصتی مناسب است تا با شرکت در مجالس عزاداری امام حسین(ع) نگرش و باور خود را برای همیشه واکسینیه کنیم تا شیاطین و دشمنان دیگر قادر به تغییر نگرش و باورمان نشوند.
 وزبهی ادامه داد: همان‌گونه که شیطان به عزت خدا قسم یاد کرده که همه را اغوا می‌کند، دشمنان نظام و انقلاب نیز پیرو همان شیطان هستند و به دنبال این هستند تا اسلام را از صحنه روزگار حذف کنند اما زهی خیال باطل.
وی اظهار كرد: تا جوان‌های ما این محرم و صفرها و ایام شب‌های قدر را دارند، دشمن هیچ‌گاه به اهداف شوم و پلیدش دست نخواهد یافت.
روزبهی در پایان جوانان و نوجوانان را به خواندن کتاب‌های جنبی در حوزه دین در کنار کتاب‌های درسی فراخواند و گفت: امروز دشمن به دنبال این است تا جوان‌ها و نوجوان‌های ما را از حوزه دین خارج کنند لذا شما با خواندن کتاب‌هایی در حوزه علوم دینی باورهای خود را تقویت کنید تا دشمن به‌راحتی نتواند عقاید شما را تحت سیطره خود بیاورد و با القای شبهات دینی باور شما را تغییر دهد.
captcha