تمبر یادبود آیت‌الله سیدروح‌الله خاتمی در اردکان رونمایی می‌شود
کد خبر: 3539735
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

تمبر یادبود آیت‌الله سیدروح‌الله خاتمی در اردکان رونمایی می‌شود

گروه اجتماعی: فرماندار اردکان گفت: در مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله سیدروح‌الله خاتمی از تمبر یادبود ایشان که طی مسابقه‌ای از سوی فرمانداری شهرستان برگزار و انتخاب شد رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، هادی مقیمی، فرماندار اردکان اول آبان ماه در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام جمعه فقید اردکان و یزد بر برگزاری مراسمی باشکوه با حضور مردم فهیم استان و شهرستان تأکید کرد.
فرماندار اردکان اظهار کرد: سیره و اخلاق مرحوم آیت الله خاتمی را نه تنها در اردکان بلکه در کشور می‌شناسند و از ایشان بعد از گذشت بیش از ربع قرن همچنان به عنوان معلم اخلاق یاد می‌کنند.
وی از مشخص شدن اثر برتر مسابقه تمبر یادبود آیت‌الله سیدروح‌الله خاتمی خبر داد و یادآور شد: در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ایشان از تمبر یادبود ایشان که طی مسابقه‌ای از سوی فرمانداری شهرستان برگزار و انتخاب شد رونمایی خواهد شد. 
فرماندار اردکان گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام جمعه فقید شهرستان و یزد عصر روز پنجشنبه 6 آبان جاری در گلزار شهدای اردکان برگزار می‌شود و مراسم بزرگداشتی نیز بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد کوشکنو برگزار خواهد شد. 
یادآور می‌شود در این جلسه برنامه ریزی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله سیدروح‌الله خاتمی انجام و وظایف هر یک از نهادهای شهرستان مشخص و از سوی فرماندار اردکان ابلاغ شد.
captcha