راهیابی 2 نفر از دانشجومعلمان کهگیلویه و بویراحمد به مسابقات ملی قرآن و عترت
کد خبر: 3539202
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

راهیابی 2 نفر از دانشجومعلمان کهگیلویه و بویراحمد به مسابقات ملی قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان از راهیابی دو نفر از دانشجومعلمان آقا در بخش وبلاگ‌نویسی و فیلم کوتاه به مسابقات ملی قرآن و عترت طی آبان‌ماه خبر داد.

میلاد ناصری، کارشناس فرهنگی ـ اجتماعی پردیس شهید ایزدپناه یاسوج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: 11 نفر از دانشجومعلمان این استان به مسابقات کشوری قرآن و عترت در تبریز طی مردادماه راه یافتند.
وی در ادامه افزود: از این تعداد تنها دو نفر به نام‌های رضا اتابک در بخش وبلاگ‌نویسی رتبه سوم و خسرو روشناس در بخش فیلم کوتاه رتبه اول را در این مسابقات کسب کردند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان در دیگر اظهارات خویش مسابقه عکاسی آیین‌های عاشورایی با ارسال 20 اثر به دبیرخانه، مسابقه کتابخوانی جلد اول حماسه حسینی استاد مطهری با شرکت بیش از 20 نفر که 12 آبان‌ماه برگزار می‌شود را از برنامه‌های اجرایی طی آبان‌ماه برشمرد.
ناصری دیگر برنامه‌های اجرایی آینده را شب شعر عاشورایی 10 آبان‌ماه، مسابقه مقاله‌نویسی با عنوان تاثیرات اجتماعی قیام امام حسین(ع) در 11 آبان‌ماه و مسابقه طراحی و نقاشی محرم و عاشورا اعلام کرد.
captcha