مطالبه‌گری تخصصی از راهكارهای مقابله با موانع حركتی انقلاب است
کد خبر: 3539174
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
قزل‌سفلی:

مطالبه‌گری تخصصی از راهكارهای مقابله با موانع حركتی انقلاب است

گروه سیاست و اقتصاد: فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس با تأكید بر اینكه راه مقابله با چالش و موانع حركتی انقلاب اسلامی، تبیین جنایت‌ها و خیانت‌های دشمنان است، مطالبه‌گری تخصصی و مطالبه از مسئولان را هم از دیگر راهكارهای این بخش دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، اسماعیل قزل‌سفلی، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس امروز، 28 مهرماه در جمع فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های نورآباد با اشاره به اولویت‌های اصلی بسیج دانشجویی در شرایط امروز انقلاب اسلامی گفت: دشمن نمی‌خواهد ایران اسلامی الگو باشد و به دنبال غالب کردن امام تحریف شده بر ملت ایران است.
وی به چالش‌ها و موانع حرکتی روبه‌روی انقلاب اسلامی اشاره كرد و افزود: دشمن نمی‌خواهد هویت ما، خط امام، هندسه انقلاب و گونیای حرکت انقلاب اسلامی، خط امامین انقلاب باشد.
قزل‌سفلی، 5 آرمان اصلی انقلاب اسلامی را استقلال، آزادی، استکبارستیزی، عدالت اجتماعی و کرامت انسانی دانست و گفت: راه مقابله با چالش‌ها و موانع حرکتی انقلاب، جهادکبیر و تبیین جنایت‌ها و خیانت‌های دشمنان انقلاب اسلامی است.
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس اضافه کرد: راهبرد دیپلماسی عمومی که امروز از طرف آمریکا دنبال می‌شود، نفوذ در باورها، افکار و نفوذ در همه جامعه است.
وی، تبیین جنایت‌ها، خیانت‌ها و بدعهدی های آمریکا یکی از وظایف اصلی بسیج دانشجویی در شرایط فعلی برشمرد و گفت: بازتعریف گفتمان انقلاب اسلامی، مجاهدت انقلابی در همه شئون، مطالبه‌گری تخصصی و مطالبه از مسئولان از راهکارهای برطرف کردن چالش‌های پیش‌رو است.
قزل‌سفلی با تأکید بر مواجه شدن با مسائل به صورت تخصصی، تبیین پیشرفت‌ها و نقد عقب ماندگی‌ها را مسیر حرکتی بسیج دانشجویی در این حوزه دانست و افزود: دانشجویان بسیجی در فضای دانشگاهی، پیشرفت‌ها، موانع و چرایی آن‌ها را بیان کنند.
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس، بر توانمندسازی محتوایی، تشکیلاتی بسیج دانشجویی، رفتارسازی اخلاقی، معنویت و تقویت ایمان تاکید کرد و گفت: سخن گفتن با مردم، روشنگری در مسائل مختلف، تبیین عدم تبعیت از دشمن و جهاد کبیر از جمله اقداماتی است که انتظار می‌رود دانشجویان بسیجی و انقلابی به آن‌ها توجه ویژه کنند.
captcha