مسابقات «مدهامتان» با شرکت بیش از 500 متسابق در خوزستان آغاز شد
کد خبر: 3538869
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

مسابقات «مدهامتان» با شرکت بیش از 500 متسابق در خوزستان آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: در مرحله شهرستانی یازدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» 580 متسابق از سراسر استان خوزستان نام ‌نویسی کرده‌اند، این مرحله از مسابقات از روز گذشته 27 مهرماه در خوزستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، مرحله شهرستانی یازدهمین دوره مسابقات مدهامتان استان خوزستان روز گذشته 27 مهرماه با رقابت متسابقان شهرستان‌های باغملک، رامهرمز، ایذه و هفتکل آغاز شد.

این مسابقه به میزبانی شهرستان باغملک در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ 20 جزء، حفظ کل و اذان برگزار شد.

نفر اول تا ششم در رشته قرائت، نفر اول تا پنجم در رشته ترتیل، نفر اول تا سوم در رشته حفظ 20 جزء و نفر اول تا چهارم در رشته حفظ کل و اذان به مرحله استانی این مسابقات راه پیدا می‌کنند.

یادآور می‌شود، این مسابقات امروز 28 مهرماه در شهرستان گتوند ادامه پیدا می‌کنند. پس از آن شهرستان‌های شوشتر، دشت‌آزادگان، خرمشهر، دزفول، شوش، رامشیر و اهواز این مسابقات را برگزار خواهند کرد.

585 نفر در دو بخش کتبی و شفاهی یازدهمین دوره مسابقات مدهامتان استان خوزستان نام‌نویسی کرده‌اند. از این میان 49 نفر در رشته قرائت، 39 نفر در رشته ترتیل، 32 نفر در رشته حفظ 20 جزء، 30 نفر در رشته حفظ کل و 39 نفر در رشته اذان به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.

captcha