اعلام جزئیات مرحله شهرستانی و استانی مسابقات قرآنی مدهامتان در خوزستان
کد خبر: 3537642
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶

اعلام جزئیات مرحله شهرستانی و استانی مسابقات قرآنی مدهامتان در خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: زمان و مکان برگزاری مرحله شهرستانی و استانی یازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در خوزستان اعلام شد.

حسین براتی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: امسال مرحله شهرستانی یازدهمین دوره مسابقات قرآن مدهامتان در 9 منطقه در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کل استان به 9 منطقه تقسیم شده است، گفت: این مسابقات به میزبانی شهرستان‌های باغملک، گتوند، شوشتر، دشت آزادگان، خرمشهر، ذزفول، شوش، اهواز و خرمشهر برگزار خواهند شد.

براتی اعلام کرد: اولین دوره این مسابقات سه شنبه 27 مهرماه به میزبانی شهرستان باغملک و با حضور متسابقان شهرهای ایذه، رامهرمز و باغملک و با همکاری کانون فرهنگی هنری مجتبی(ع) در تالار فردوسی این شهر برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خوزستان ادامه داد: دومین دوره چهارشنبه 28 مهرماه به میزبانی شهرستان گتوند با همکاری کانون فرهنگی هنری شهدای فکه در مسجد امام علی(ع) این شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: سومین دوره پنج شنبه 29 مهرماه به میزبانی شهرستان شوشتر و با حضور شهرستان لالی، با همکاری کانون فرهنگی هنری در مسجد امام علی(ع) این شهر برگزار می شود.

براتی گفت: چهارمین دوره جمعه 30 مهر در دشت آزادگان و با حضور شهرستان هویزه با همکاری کانون فرهنگی هنری الرحمن در مسجد الرحمن این شهر و پنجمین دوره دوشنبه 3 آبان به میزبانی شهرستان خرمشهر با حضور شهرهای آبادان و شادگان با همکاری کانون فرهنگی هنری اندیشه در مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خوزستان گفت: ششمین دوره نیز چهارشنبه 5 آبان به میزبانی شهرستان دزفول و با حضور متسابقان شهرستان اندیمشک با همکاری کانون فرهنگی هنری قلم در مسجد غدیر و هفتمین دوره پنج شنبه 6 آبان در شهرستان شوش و با همکاری کانون فرهنگی هنری موعود در مسجد النبی(ص) این شهر برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: هشتمین دوره این مسابقات در مرحله شهرستانی پنج شنبه 6 آبان به میزبانی شهرستان رامشیر و با حضور شهرهای بهبهان، آغاجاری، هندیجان و ماهشهر و با همکاری کانون فرهنگی هنری صالحین در مسجد باب الحوائج این شهر برگزار می‌شود.

براتی گفت: نهمین دوره نیز جمعه 7 آبان به میزبانی شهرستان اهواز و با حضور شهرهای باوی، حمیدیه و کارون با همکاری کانون فرهنگی هنری رضوان در مسجد رضوان این شهرستان برگزار خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خوزستان اعلام کرد: برگزیدگان مسابقات شهرستانی مدهامتان در مرحله استانی که پنج شنبه 13 آبان ماه در موقوفه مدنیان واقع در ساختمان امام رضا(ع) کیانپارس اهواز برگزار می‌شود، رقابت می‌کنند.

یادآور می‌شود؛ مرحله شهرستانی یازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جزء و اذان برگزار می‌شود.

captcha