برگزیدگان سی و یکمین شب شعر سراسری عاشورا معرفی شدند
کد خبر: 3536348
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

برگزیدگان سی و یکمین شب شعر سراسری عاشورا معرفی شدند

گروه هنر: اسامی برگزیدگان سی و یكمین شب شعر سراسری عاشورا كه به‌همت شاعران آئینی استان فارس هر ساله برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سی و یكمین شب شعر سراسری عاشورا با حضور شاعران آئینی سراسر كشور طی روزهای 12 و 13 آبان‌ماه سال جاری به‌همت شاعران آئینی استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.
دبیرخانه ستاد برگزاری سی و یكمین شب شعر سراسری عاشورا اسامی برگزیدگان این شب شعر را جهت حضور در این مراسم معنوی در شیراز و همچنین تقدیر از آنان به شرح زیر اعلام كرد.
سیداکبر سلیمانی، شیراز
عطیه سادات حجتی، تهران
معصومه سادات شاکری، نیشابور
سیدابوالقاسم موسوی، شیراز
افسانه سادات حسینی، نیشابور
اعظم حسینی، شیراز
اصغر عظیمی مهر، کرمانشاه
محمداسعدی، تهران
مجید تال، قم
حسن شیردل، بابل
احمدعلوی، قم
علی حیدری‌زاده، رفسنجان
عباس شاه زیدی،‌ اصفهان
محمدجواد مهدوی، ساری
حسن اسحاقی، کرج
ابراهیم زمانی، قم
محمدرضا سلیمی، اهواز
مهدی مردانی، قزوین
مهدی جهاندار، اصفهان
عبدالعظیم زارع، کازرون
رضا نیکوکار، رشت
علی صادقی، جهرم
حامد اهور، قم
آرش پورعلیزاده، رشت
یوسف رحیمی، قم
فروغ تنگاب، جهرم
همچنین در این مراسم معنوی از سیداکبر میرجعفری، سیدحسین متولیان، علیرضا احرامیان پور،‌حیدر منصوری،‌ امیر مرزبان، احمدرضا الیاسی، الهام عمومی، محمدمجتبی احمدی، حامد صافی،‌غلامعلی مهدیخانی مجرد،‌ نصرالله صدر متکلم، هادی فردوسی، مجتبی حیدری، محمدرضا حسینی بازرگانی و محمدرضا شالبافان جهت داوری و حضور دعوت به عمل آمده است.
بنا بر این گزارش، سی و یكمین شب شعر سراسری عاشورا به موضوع فضیلت‌های حضرت اباالفضل‌العباس(ع) اختصاص دارد كه در آن شاعران آئینی سراسر كشور در منقبت آن حضرت به شعرخوانی و مرثیه‌سرایی می‌پردازند.
یادآور می‌شود، طبق اعلام دبیرخانه این شب شعر، اسامی برگزیدگان بخش دانشجویان و طلاب نیز پس از اتمام مهلت و داوری اعلام خواهد شد.
captcha