برگزاری مسابقه «عاشورا از نگاه من» در فومن
کد خبر: 3535594
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵

برگزاری مسابقه «عاشورا از نگاه من» در فومن

گروه اجتماعی: رئیس ارشاد اسلامی فومن از برگزاری مسابقه عکاسی «عاشورا از نگاه من» در این شهرستان خبر داد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار 25 مهرماه جاری و زمان برگزاری مسابقه 29 مهر است.

یوسف نیک انجام، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از برگزاری مسابقه عکاسی «عاشورا از نگاه من» در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: بمناسبت فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و 72 یار باوفایش، مسابقه عکاسی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شرکت برای عموم در تمام رده‌های سنی آزاد است، افزود: موضوع محرم و آیین ها و مراسمات ویژه محرم می باشد.

رئیس ارشاد اسلامی فومن با اشاره به ویژگی های عکس، گفت: عکسبرداری می تواند با انواع دوربین  عکاسی یا با دوربین تلفن همراه انجام شود.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه هیچ‌گونه ویرایش بوسیله نرم‌افزارهای رایانه‌ای پذیرفته نخواهد بود، اضافه کرد: آثار شرکت‌کنندگان باید در قطع 18 در 13 و بر روی کاغذ عکاسی چاپ شود و همراه یک لوح فشرده از فایل عکس‌ها به آدرس دبیرخانه یا دفتر هیئت اجرایی مراسم واقع در فومن، خیابان شهید بهشتی، مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهداء(ع)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور هنری تحویل داده شود.

نیک انجام با اشاره به اینکه از هر شرکت کننده حداکثر 4 اثر پذیرفته و تنها یک اثر در بخش برگزیدگان انتخاب خواهد شد، خاطرنشان کرد: آثار فاقد کیفیت یا مغایر با شرایط مندرج در فراخوان از بخش مسابقه حذف خواهد شد.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را 25 مهرماه جاری دانست و عنوان کرد: 29 مهرماه اختتامیه این مسابقه برگزار می‌شود لذا از کلیه آثار رسیده به دبیرخانه نمایشگاهی با عنوان «عاشورا  از نگاه من » به مدت یک هفته برگزار می شود.

captcha