اعزام كاروان اصحاب رسانه فارس به پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 3535199
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
برای نخستین بار در كشور صورت می‌گیرد؛

اعزام كاروان اصحاب رسانه فارس به پیاده‌روی اربعین

گروه اجتماعی: رئیس سازمان بسیج رسانه فارس از اعزام كاروان 40 نفره اصحاب رسانه این استان به پیاده‌روی اربعین امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، میلاد امیری‌نژاد، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس امروز، 12 مهر در جمع خبرنگاران گفت: برای راهپیمایی امسال که از نجف اشرف آغاز و به کربلای معلی ختم می‌شود در نظر داریم 40 نفر از اصحاب رسانه‌های مختلف استان فارس را به این سفر معنوی اعزام کنیم.
وی با بیان اینكه این اتفاق برای نخستین بار در كشور صورت می‌گیرد، افزود: تکریم و بزرگداشت حماسه عاشورا و استفاده هنرمندانه از قاب رسانه برای نمایش هرچه بهتر رویداد بی نظیری همچون راهپیمایی اربعین حسینی، از جمله وظایف مهم سازمان بسیج رسانه است که امیدواریم بتوانیم در این زمینه با همیاری اصحاب رسانه گام‌های نوین و موثری برداریم.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس اظهار كرد: از مدت‌ها پیش اعزام کاروان اصحاب رسانه برای حضور و پوشش خبری و تصویری راهپیمایی اربعین، از جمله خواسته‌ها و مطالبات خبرنگاران رسانه‌های استان فارس بود که این مهم، با نظر مساعد فرماندهی سپاه فجر استان فارس و تمهیدات اندیشیده شده در سازمان بسیج رسانه ان شاله محقق خواهد شد.
امیری‌نژاد در ادامه با اشاره به شرایط ثبت نام در این کاروان گفت: ثبت نام اولیه در این كاروان از نخستین روز ماه محرم در دبیرخانه سازمان بسیج رسانه استان فارس آغاز شده و تا پانزدهم مهر ماه نیز ادامه خواهد یافت ضمن اینكه متقاضیان باید برای ثبت‌نام اولیه دو قطعه عكس و پاسپورت خود را به همراه داشته باشند.
وی در انتها ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه و خبرنگاران استان فارس گفت: تصور اینکه تعداد بسیار زیادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه متقاضی حضور در این کاروان باشند، برای ما در سازمان بسیج رسانه غیر قابل تصور بود که این مسئله، تنها نشانگر عمق ارادت و دلدادگی اصحاب رسانه به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) است و ما نیز امیدواریم که این کاروان با توجه به رسالت و تخصص خود، بتواند گوشه‌ای از این واقعه بی‌نظیر تاریخی را به تصویر بکشد و به صورتی مناسب به گوش جهانیان برساند.
captcha