دفاع مقدس با نگرشی اسلامی مبتنی بر آموزه‌های دینی به پیروزی رسید
کد خبر: 3531798
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

دفاع مقدس با نگرشی اسلامی مبتنی بر آموزه‌های دینی به پیروزی رسید

گروه سیاسی: فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان با اشاره به اینکه جبهه‌های دفاع مقدس خود به تنهایی جبهه‌ای به وسعت تاریخ دارد، گفت: دفاع مقدس تبلور ایمان و اراده فرزندان ایران زمین است که با نگرشی اسلامی مبتنی بر آموزه‌های دینی به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، امیر ابوالفضل برزگری، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان اظهار کرد: دفاع مقدس یادگار یک هزار شهید پیشمرگ مسلمان کُرد و پنج هزار و 480 شهید نیروهای مسلح است.

وی افزود: شهدای دفاع مقدس با نثار جان خود حماسه ای را خلق کردند که دفاع مقدس یکی از پرافتخارترین حماسه های تاریخ ماست.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان با اشاره به آغاز سی و هفتمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی عنوان کرد: دوران دفاع مقدس یادآور مظلومیت و فداکاری، جهاد، شهادت و شهامت ملتی بزرگ و سرافراز است.

وی با اشاره جبهه های دفاع مقدس خد به تنهایی جبهه ای به وسعت تاریخ دارد، اعلام کرد: دفاع مقدس تبلور ایمان و اراده فرزندان ایران زمین است که با نگرشی اسلامی مبتنی بر آموزه‌های دینی به پیروزی رسید و به همین دلیل واژه مقدس را گرفته است.

برزگری، با اشاره به لزوم برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت مردم ادامه داد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها انتقال ارزش‌ها و فرهنگ‌های دفاع مقدس به مردم به ویژه نسل جوان است.

وی بیان کرد: جوانان نسل امروز و فردا باید با روش زندگی پدران خود که در دوره ناملایمات، سختیها، بمباران، تهدیدها و تحریم ها زندگی کرده اند و همواره الگو برای جهانیان بوده اند، بیشتر آشنا شوند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان اعلام کرد: ملت غیور و شریف کردستان باید بدانند که نیروهای مسلح اعم از ارتشی، سپاه پاسداران، بسیج، نیروهای انتظامی و مرزبانی و سربازان گمنام و... که لباس رزمی با هر رنگی بر تن دارند، این لباس را لباس شرف، افتخار، جهاد، شهادت و کفن خود می‌دانند.

وی یادآور شد: نیروهای مسلح آنچنان آماده‌اند که هر گونه اقدام تفرقه‌افکنانه دشمنان بین مذاهب و فرهنگ‌ها را با پشتیبانی مردم نابود خواهند کرد چراکه مردم ما امروز بصیر و فهیم بوده و خوب و بد را درست تشخیص می‌دهند.

captcha