آل سعود از مسلمانان به علت فاجعه منا عذرخواهی کند
کد خبر: 3529802
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
موسوی‌نیا:

آل سعود از مسلمانان به علت فاجعه منا عذرخواهی کند

گروه سیاسی: امام جمعه صائین قلعه گفت: عربستان و آل سعود باید از مسلمانان به علت فاجعه تلخ منا عذرخواهی کند و برای آینده حج باید به صورت اساسی‌تر فکر شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام سید سجاد موسوی‌نیا، امام جمعه صائین‌قلعه، صبح دیروز دوشنبه 22 شهریورماه در جمع نمازگزاران عید قربان این شهر با تاکید بر ضرورت رعایت تقوای الهی در تمام امور زندگی، عنوان کرد: کعبه اولین خانه امن خدا، محل تجمع بزرگ مسلمانان، مرکز پایداری و برخواستن مردم برای معنویت است.

وی با بیان اینکه کعبه نمایشگاهی از قدرت است، اظهار کرد: نشانه‌های الهی و تاریخ این حریم امن الهی سراسر خاطره و سرگذشت‌هائی است که توجه به آن درس و عبرت بزرگی برای همگان است.

حجت‌الاسلام موسوی‌نیا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا، تاکید کرد: اتفاقات تلخ حج سال 94 که منجر به شهید شدن شمار زیادی از مسلمانان در منا شد باید به طور جدی از طرف وزارت امور خارجه و کشورهای اسلامی پیگیری شود.

امام جمعه صائین قلعه با تاکید بر اینکه عربستان و آل سعود باید از مسلمانان به علت فاجعه تلخ منا عذرخواهی کند، اظهار کرد: برای آینده حج باید به صورت اساسی‌تر فکر شود.

وی نفوذ در اعتقادات، باورها، اقتصاد و همچنین اختلاف در داخل گروه‌ها و جریان‌های سیاسی، نزاع درونی وغفلت از بیرون را از استراتژی‌های دشمن واستکبار جهانی برشمرد و تاکید کرد: باید به اهداف دشمن در قراردادها دقت کنیم تا بانک‌های خودمان ما را تحریم نکنند.

captcha