مدیرکل جدید زندان‌های استان کردستان معرفی شد
کد خبر: 3527471
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

مدیرکل جدید زندان‌های استان کردستان معرفی شد

گروه سیاسی: طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی، «اسحاق ابراهیمی» به عنوان مدیرکل جدید زندان‌های استان کردستان معرفی شد.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، مراسم تقدیر و معارفه مدیرکل زندان‌های استان کردستان امروز، 13 شهریورماه در سنندج برگزار و از خدمات «اسدالله گرجی‌زاده» تقدیر و «اسحاق ابراهیمی» به عنوان مدیرکل جدید زندان‌های استان کردستان معرفی شد.

اسحاق ابراهیمی، مدیرکل جدید زندان‌های کردستان دراین مراسم اظهار کرد: زندانیان مانند همه مردم جامعه دارای حق و قانونی هستند و باید به گونه‌ای عمل شود که پس از خروج از زندان به عنوان شهروند مفید در جامعه شناخته شوند.

وی با اشاره به اینکه نظم و انضباط از اولویت‌های مدیریتی است، افزود: در هر ارگانی باید نظم و انضباط رعایت شود و در راستای رعایت کردن این مهم می‌توان برنامه‌ها را توسعه داد.

ابراهیمی برنامه‌های خود را به عنوان مدیر جدید این ارگان بیان و عنوان کرد: در خصوص اصلاح یک زندانی تنها اداره زندانها نمی‌تواند کاری انجام دهد و در این راستا خود مردم و حکومت نیز باید تلاش و برای آن برنامه‌ریزی خاصی داشته باشند.

لازم به ذکر است؛ «اسحاق ابراهیمی» که پیش از این در سمت معاون اداری مالی زندان‌های استان فارس مشغول به خدمت بوده است، از سوی «علی اصغر جهانگیر» رئیس سازمان زندان‌های کل کشور به عنوان مدیرکل جدید زندان‌های استان کردستان منصوب شده است.

اسدالله گرجی زاده، مدیرکل زندان‌های کردستان نیز راهی استان اصفهان خواهد شد تا در سمت مدیرکل زندان‌های این استان به ادامه خدمت خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه دهد.  

captcha