اردوهای جهادی پشت‌پا زدن به پروژه نفوذ دشمن است
کد خبر: 3524265
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

اردوهای جهادی پشت‌پا زدن به پروژه نفوذ دشمن است

گروه اجتماعی: امام جمعه معمولان با تأکید بر این‌که حضور در اردوهای جهادی، پشت‌پا زدن به پروژه نفوذ دشمن است، اظهار کرد: هدف اصلی دشمن امروز دانشگاه‌ها و دانشجویان هستند و دشمنان نظام سعی دارند با شبهه‌افکنی و ترویج بی‌بندوباری زمینه انحراف جوانان را در جامعه فراهم کنند که نیاز خانواده‌ها و متولیان امر در این خصوص مراقبت کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام احمد حکیمی گیلانی، امام جمعه معمولان، شامگاه شنبه، 30 مردادماه، در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی در امامزاده سید علی، گفت: خدمت دانشجویان در قالب اردوهای جهادی یک توفیق الهی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.
وی بیان کرد: دانشجویان بسیجی با حضور در مناطق کمتر برخوردار به عمق محرومیت‌ها پی می‌برند و این مسئله در آینده شغلی آن‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم در مسئولیت‌هایی که عهده‌دار می‌شوند مهم است.
گیلانی با بیان این‌که هر کار جهادی در نزد خداوند متعال دارای اجر و مزدی است، عنوان کرد: دانشجویان در اردوهای جهادی برای کسب رضای خداوند متعال از تفریحات خود می‌گذرند و در این برنامه مهم که مورد تأکید رهبر انقلاب است شرکت می‌کنند.
امام جمعه معمولان با اشاره به پروژه نفوذ دشمن در کشور، تصریح کرد: رهبر انقلاب در سخنرانی‌های اخیر خود بر موضوع پروژه نفوذ تأکید دارند و امروز دشمنان نظام با استفاده از ماهواره و شبکه‌های اجتماعی به‌دنبال نفوذ فرهنگی است.
وی ادامه داد: اردوهای جهادی ازجمله برنامه‌های مهم مقابله با این توطئه‌هاست که خود در زمینه آگاهی دادن مردم در زمینه‌های مختلف دینی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مهم و مؤثر است.
گیلانی با تأکید بر این‌که حضور در اردوهای جهادی، پشت‌پا زدن به پروژه نفوذ دشمن است، اظهار کرد: هدف اصلی دشمن امروز دانشگاه‌ها و دانشجویان هستند و دشمنان نظام سعی دارند با شبهه‌افکنی و ترویج بی‌بندوباری زمینه انحراف جوانان را در جامعه فراهم کنند که نیاز خانواده‌ها و متولیان امر در این خصوص مراقبت کنند.
امام جمعه معمولان با اشاره به نام‌گذاری امسال تحت‌عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، تصریح کرد: امروز کشاورز زحمت‌کش ما با تولید محصول کشاورزی در عرصه اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کند.
در ادامه نیز عباس محمودی، بخشدار معمولان، با قدردانی از دستگاه اجرایی شهرستانی و استانی که در برگزاری اردوهای جهادی همکاری داشته‌اند، گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی و سازمان دامپزشکی در این خصوص همکاری‌های تجهیزاتی با شرکت کنندگان در اردوهای جهادی داشتند که از آن‌ها قدردانی می‌کنیم.
وی تصریح کرد: اردوهای جهادی نقش مهمی در محرومیت‌زدایی دارد و نیاز دارد که مردم منطقه نیز در این اردوها، دانشجویان را کمک کنند.
در ادامه این مراسم از مدیران دستگاه‌های اجرایی، دهیاران و شوراهای فعال در برگزاری برنامه اردوهای جهادی شهرستان پلدختر تجلیل شد.

captcha