اقتدار ایران اسلامی مرهون از خودگذشتگی شهدا و آزادگان است
کد خبر: 3523345
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵

اقتدار ایران اسلامی مرهون از خودگذشتگی شهدا و آزادگان است

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد اقتدار و عظمت ایران اسلامی را مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان و صبر و پایداری خانواده‌های صبور آنان دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان روز 25 مردادماه در جمع کارکنان بنیاد شهید یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزاده اظهار کرد: آزادگان در چنگال رژیم بعث عراق حماسه آفریدند و ثابت کردند آزادگی جانبخش جوامع انسانی است که زندگی سعادت بخش را ارزانی می‌دارد.
ابراهیمی اقتدار و عظمت ایران اسلامی را مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان و صبر و پایداری خانواده‌های صبور آنان دانست.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد با تشریح برنامه‌های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی افزود: تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های شهدا تکریم ارزش‌های والای انسانی است.
ابراهیمی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس تصریح کرد: جوانان مومن و متعهد ایران اسلامی در دفاع از وطن خود با پیروی از ولایت فقیه زمان به جنگ دشمن تا بن دندان مسلح رفتند و با اراده آهنین خود آنها را شکست دادند.
این مقام مسئول همچنین با گرامیداشت 26 مرداد گفت: جبهه ظلم همیشه رادمردان را به اسارت گرفته تا اراده‌های آهنین آنان را بشکند و مسیر حقانیت را به انحراف بکشاند و صدای رسای مبارزان را در گلو خاموش کند اما استقامت بی نظیر توام با صبر الگوهایی ماندگار برای آزادگان جهان به یادگار گذاشت.
captcha