افتتاحیه مسابقات قرآن شرکت گاز برگزار شد
کد خبر: 3520087
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

افتتاحیه مسابقات قرآن شرکت گاز برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم افتتاحیه بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نهج‌البلاغه فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران در همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، غلامعلی میرزایی، مسئول کمیته فرهنگی و فوق برنامه بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نهج‌البلاغه فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران پنج‌شنبه، 14 مردادماه در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات بیان کرد: در طول مسابقات متسابقین می‌توانند از راهنمایی‌های خانم اقوامی از حوزه علمیه به عنوان کارشناس، مشاور مذهبی و فرهنگی اجتماعی بهره‌مند شوند.
وی عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی و فوق برنامه این دوره از مسابقات شامل مسابقه کتابخوانی، میوه آرایی بدون اصراف، مسابقه خطاطی با خودکار با سه موضوع از حدیث و روایات با موضوع حضرت معصومه (ع)، مسابقات ورزشی و برنامه جشن به مناسبت میلاد حضرت معصومه (ع) و روز دختر است.
میرزایی ادامه داد: مسابقه عکاسی با موضوعات تاکید رهبر بر مصرف تولیدات داخلی که متسابقین می‌توانند از کالا‌های ایرانی که همراه دارند عکس بگیرندف دومین محور محور شهدا سومین محور سوره مبارکه اسرا  و نماد‌ها و کرامات بنی ادم است که از ویژه برنامه‌های این دوره از مسابقات است.
وی ابراز کرد: بازدید از موزه آمادای، نمایشگاه صنایع دستی، حجاب و عفاف، ورزشی و سوغاتی بازدید از مزار شهید همدانی و تجدید میثاق شهدای مدافع حرم بازدید از غار علیصدر و تشریح و آسیب ماهواره و فضای مجازی نیز از برنامه‌های جانبی مسابقات است.
captcha