اربعين حسين‍ی فرصت معرفی اسلام ناب به جهان است
کد خبر: 3517406
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹

اربعين حسين‍ی فرصت معرفی اسلام ناب به جهان است

گروه اجتماعی: آيت​الله حسن​زاده با تأکید بر مردمی باقی ماندن مراسم اربعین حسینی، اظهار كرد: بايد در حرکت اربعین حسينی به عنوان بزرگترین نمایش اسلام شیعی، اسلام ناب را در برابر اسلام سلفی و وهابی به جهان معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، آیت‌الله سيد ابوالحسن حسن‌زاده، نماینده آیت‌الله موسوی جزایری در ستاد اربعین حسینی كه امروز يكشنبه 3 مردادماه در استانداري خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری اربعین حسینی در استان خوزستان اعتباری کشوری را برای این استان به وجود آورده است که بحمدالله سال به سال افزایش پیدا می‌کند. این اعتبار از جهت ورود مردم به استان و همچنین همدلی و اهتمام مسئولان در خدمت‌رسانی به زائرین است.

وی افزود: زائرینی كه سال گذشته به كربلا مشرف شده‌اند به عنوان مبلّغ دیگران را به مشارکت در این مراسم دعوت می‌کنند و علاوه بر اين با توجه به اينكه امسال اعزامی به مراسم حج و عمرهای نداريم، پیش‌بینی می‌شود جمعیت زائران اربعین امسال افزایش پیدا کند.

آيتالله حسنزاده با تأکید بر مردمی باقی ماندن مراسم اربعین حسینی، گفت: آنچه مسئولان باید در جهت برگزاری اين مراسم انجام دهند، نظارت، سامان‌دهی و فراهم کردن زیرساخت‌ها است.

وی بر تشکیل کمیته‌ زیرساخت‌ها تأکید کرد و افزود: برکات این خدمات برای استان باقی می‌ماند و علاوه بر بهره‌مندی زائران حسينی، موجب برخورداری مردم منطقه نيز خواهد شد.

نماینده آیت‌الله موسوی جزایری در ستاد اربعین حسینی در پايان سخنان خود تأكيد كرد: در حرکت اربعین حسينی به عنوان بزرگترین نمایش اسلام شیعی، اسلام ناب را در برابر اسلام سلفی و وهابی به جهان معرفی کنیم.

captcha