برگزاری آیین ضیافت افطار نخبگان تحت حمایت کمیته امداد با حضور استاندار اصفهان
کد خبر: 3512816
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

برگزاری آیین ضیافت افطار نخبگان تحت حمایت کمیته امداد با حضور استاندار اصفهان

گروه اجتماعی: آیین ضیافت افطار نخبگان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با حضور استاندار این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان؛ آیین ضیافت افطار 300 نفر از نخبگان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در فضایی صمیمی با حضور استاندار اصفهان، خیرین، حامیان ایتام، و تعدادی از  مدیران کل و روسای سازمان‌ها، ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان و تعدادی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان  برگزار شد.
در این مراسم که با عنوان «یک جرعه از آسمان» با هدف ترویج و احیاء فرهنگ انفاق و نیکوکاری و اکرام ایتام برگزار شد، جمعی از مدیران، خیرین و حامیان کمیته امداد در محل مجتمع فرهنگی آموزشی شیخ بهایی روزه خود را در کنار ایتام و خانواده‌های تحت حمایت افطار کردند.
همچنین در این ضیافت یکی از نخبگان علمی تحت حمایت کمیته امداد دارای دکترای فیزیک هسته‌ای و یکی از کارآفرینان برتر تحت حمایت که ضمن اشتغال خود توانسته جمع زیادی از مددجویان تحت حمایت را بکارگیری نماید، وضعیت زندگی قبل و بعد از حمایت کمیته امداد را تشریح و تأثیر حمایت‌های این نهاد در کسب موفقیت‌هایشان را یادآور شد. 
در حاشیه این مراسم استاندار و مسوولان استان از نمایشگاه دستاوردهای توانمندسازی و اشتغال  مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان بازدید کردند.
captcha