تجلیل از 80 فعال قرآنی در محافل انس با قرآن مشهد
کد خبر: 3505541
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

تجلیل از 80 فعال قرآنی در محافل انس با قرآن مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد گفت: همزمان با برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مشهد مراسم تجلیل از 80 پیشکسوت، نخبه و فعال قرآنی در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمد ذاکری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه پربرکت رمضان، بیان کرد: همزمان با برپایی محافل نورانی انس با قرآن کریم که از پنجم ماه مبارک رمضان در اماکن مذهبی شهرستان مشهد آغاز می‌شود از پیشکسوتان، نخبگان، فعالان و خادمان قرآنی مشهد تجلیل به عمل خواهد آمد.
وی با تاکید بر اینکه فعالان قرآنی الگوهای جامعه اسلامی هستند هدف از برگزاری مراسم تجلیل از این بزرگواران را معرفی چهره‌های قرآنی به جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان عنوان کرد.
رئیس اداره اوقاف ناحیه یک مشهد درادامه افزود: بر طبق شناسایی صورت گرفته از 80 فعال در زمینه‌های مختلف قرآنی تجلیل خواهد شد.
حجت‌الاسلام ذاکری با اشاره به اینکه 45 محفل انس با قرآن کریم در مراکز، سازمان‌ها ، مساجد و حسینیه‌های سطح مشهد در ایام ماه مبارک رمضان برپا می‌شود، گفت: مراسم تجلیل از خادمان قرآن در محافلی که در مساجد حاشیه شهر، مساجد مرکز و حسینیه‌ها سطح شهر با حضور اقشار عمومی برگزار می‌شود، صورت می‌گیرد.
captcha