پیوند زوج مسلمان آمريكايی در رواق دارالرحمه حرم رضوی
کد خبر: 3486311
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

پیوند زوج مسلمان آمريكايی در رواق دارالرحمه حرم رضوی

گروه اجتماعی: مراسم عقد زوج مسلمان آمريكايی در رواق مباركه درالرحمه حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي، مراسم عقد زوج مسلمان آمريكايي در رواق مباركه درالرحمه حرم مطهر رضوی برگزار شد.
شازيا پيارالي، مسلمان ساكن ايالات متحده آمريكا در این زمینه ابراز کرد: آرامش معنوي و وصف‌ناپذير حريم كبريایي امام رضا(ع) و وجود با بركت اين امام همام، باعث شد تا مراسم عقد خود را در حرم شمس الشموس(ع) برگزار كنيم.
وي با اشاره به اينكه مسلمانان از سراسر دنيا، حاجات خود را به واسطه حضرت علي بن موسي الرضا(ع) از خداوند طلب می‌كنند و حاجت روا می‌شوند، افزود: زيارت مضجع مطهر امام رضا(ع)، توفيق اقامه نماز جماعت در جوار این امام، بهره‌مندی از خدمات دفاتر پاسخگویی به سئوالات شرعي و طلب شفا برای بیماران، از جمله فعالیت‌های مذهبی بود که در حرم امام هشتم(ع) انجام دادم.
این زائر غیر‌ایرانی كه در يكي از بيمارستان‌هاي پنسيلوانيا در ايالات متحده آمريكا به عنوان راديولوژيست شاغل است، اظهار كرد: زائران غير‌ايراني با عشق و ارادت به امام رضا(ع) و براي زيارت اين امام همام، هزاران كيلومتر را طی می‌كنند.
وی با بیان اینکه شخصيت و  سبك زندگي امام رضا(ع) اين امام همام را ممتاز کرده است، افزود: ما با برگزاری مراسم عقدمان در جوار حرم مطهر علي بن موسي الرضا(ع) می‌خواهيم شيوه و روش زندگی ايشان را الگوی زندگی خود قرار دهيم.
این زائر غير ايراني يادآور شد: قبل از مراسم عقد، به زيارت حضرت فاطمه معصومه(س) مشرف شديم، زيرا از امام رضا(ع) روایت شده است که هر كس حضرت معصومه(س) را در قم زیارت کند، همانند کسی است که من را زیارت کرده است.
شازيا پيارالي در خاتمه عنوان کرد: امامان معصوم(ع) الگوی زندگی ما هستند و من به مكان‌های زيارتی ديگر از جمله كربلای معلي، نجف اشرف و كاظمين مشرف شده‌ام و خوشحالم كه توفيق زيارت امام رضا(ع) نيز نصيبم شد.
یادآور می‌شود، اين زوج جوان ناهار را ميهمان سفره با برکت حضرت رضا(ع) شدند و از سوی مديريت زائران غيرايراني هدايايي نیز به آنان اهدا شد.
captcha