اختتامیه مسابقات سراسری قرآن بسیج در حرم رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3475587
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
با تجلیل از خانواده شهدای قرآنی؛

اختتامیه مسابقات سراسری قرآن بسیج در حرم رضوی برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر دارالقرآن بسیج مستضعفین کشور گفت: مراسم اختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج، 26 بهمن‌ماه با حضور سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

رحیم قربانی، مدیر دارالقرآن بسیج مستضعفین کشور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌‌‌‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، اظهار کرد: اختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج دوشنبه، 26 بهمن‌ماه ساعت 19 در تالار قدس واقع در کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی با حضور سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و حجت‌الاسلام سعید دسمی، معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد.
وی برنامه‌های اختتامیه را تشریح کرد و ادامه داد: تجلیل از هشت خانواده‌ قاریان قرآن کریم مدافع حرم، خانواده‌های هفت شهید قرآنی فاجعه منا، محمدرضا جلالی، قاری تبریزی و همچنین تقدیر از نابغه‌های دهه 70 و 90 محمدحسین طباطبایی و حنانه خلفی از برنامه‌های این مراسم به شمار می‌رود.
مدیر دارالقرآن بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه در این محفل از پنج مناجات تصویری سعید طوسی رونمایی می‌شود، ابراز کرد: در پایان مراسم اختتامیه، محفل انس با قرآن کریم برگزار می‌شود، ضمن اینکه اهدای جوایز به 55 نفر از منتخبان شامل دو نفر از هر رشته و دو نفر شایسته تقدیر برنامه‌ریزی شده است.
قربانی به حضور داوران ممتاز بین‌المللی در این دوره از مسابقات اشاره و بیان کرد: 27 نفر از داوران ممتاز بین‌المللی که 22 نفر در مسابقات شفاهی و پنج نفر نیز در مسابقات کتبی و مقاله نویسی شرکت دارند، در این دوره عهده‌دار کار قضاوت هستند که می‌توان ایپز این افراد به محمدجواد پناهی، رضا عابدین‌زاده، محمدرضا ستوده‌نیا، محمدمسعود عنایتی‌مقدم، محمدمهدی بحرالعلوم، محمد عباسی، امیر آقایی و ... اشاره کرد.
یادآور می‌شود، بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج از شنبه‌، 24 بهمن‌ماه با شرکت 600 نفر از آقایان برگزیده مراحل استانی و منطقه‌ای آغاز شده و هم‌اکنون در مشهد در حال پیگیری است.
captcha