ولایت‌پذیری از اساسی‌ترین رسالت‌های بسیج است
کد خبر: 3456327
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱
حجتی‌پور:

ولایت‌پذیری از اساسی‌ترین رسالت‌های بسیج است

گروه سیاسی: فرماندار عنبرآباد ولایت‌پذیری و اطاعت محض از ولی‌ فقیه را مهم‌ترین و اساسی‌ترین رسالت‌های بسیج دانست و گفت: ایجاد روحیه بسیجی و ترویج فرهنگ ناب بسیج باید به شکلی مؤثر در جامعه ما فراگیر شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمد حجتی‌پور، فرماندار عنبرآباد دیروز، 2 آذر‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج گفت: در طول تاریخ اسلام و ایران همواره دشمنان سعی کرده‌اند به اشکال مختلف از پیشرفت و ترقی مسلمانان جلوگیری کنند.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران که الهام‌گرفته از اسلام ناب محمدی بوده از نخستین روزهای پیروزی با توطئه‌های گسترده و سازمان یافته دشمنان اسلام روبه‌رو شد و عظمت اهداف انقلاب و گستردگی توطئه‌های دشمنان ایجاب می‌کرد که برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و اهداف آن در برابر شبیخون ابرقدرت‌ها دفاع کند.
فرماندار عنبرآباد بیان کرد: بنابراین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در درون اقشار میلیونی به طور خودجوش، حرکتی در راستای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و پیروزی بزرگی که نصیب امت اسلامی شده بود به‌ وجود آمده و بسیج شکل گرفت.
حجتی‌پور با اشاره به سخنی از بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) تصریح کرد: قضیه بسیج مسئله جدیدی نیست، بلکه از صدر اسلام به عناوین مختلف بوده و با توجه به رسالت مقدسی که برعهده دارد با انگیزه و روحیه‌ای وصف‌ناشدنی به حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب می‌پردازد.
وی با توجه به شرایط هجمه دشمن در ابعاد مختلف و همچنین روی آوردن به جنگ نرم اظهار کرد: باید هر جوانی یک نیرو باشد برای دفاع از اسلام و همه مردم و هر کسی در هر شغلی که است برای جلوگیری از کفر و هجوم بیگانگان آماده باشد.
فرماندار عنبرآباد ولایت‌پذیری و اطاعت محض از ولی‌ فقیه را مهم‌ترین و اساسی‌ترین رسالت بسیج دانست و گفت: ایجاد روحیه بسیجی و ترویج فرهنگ ناب بسیج باید به شکلی مؤثر در جامعه ما فراگیر شود.
وی پیروزی در جنگ نابرابر هشت ساله را تنها با ایمان به خدا، اطاعت از فرامین رهبری و تقویت روحیه بسیجی در میان رزمندگان دانست و بیان کرد: امروز نیز وظیفه همگان است تا در مسیر پرافتخار بسیج که در حقیقت مسیر و منش شهدا است، گام بردارند.

captcha