شهدا تربیت‌‌شدگان مکتب عاشورا هستند
کد خبر: 3454300
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

شهدا تربیت‌‌شدگان مکتب عاشورا هستند

گروه اجتماعی: مسئول دفتر نماینده ولی‌ فقیه در استان همدان‌ اظهار کرد: شهدا تربیت‌‌شدگان مکتب عاشورا هستند و هدف آن‌ها احیای ارزش‌ها‌ی اسلام به تأسی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر نقوی، مسئول دفتر نماینده ولی‌ فقیه در استان همدان‌ چهار‌شنبه، ‌27 آبان‌‌‌ماه در نخستین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد ملایر، گفت: امروز شهدا بعد از گذشت بیش از 2 دهه از سال‌های دفاع مقدس شهدا با حضور خود، سبب هدایت و شفاعت جامعه می‌شوند.

وی ‌اظهار کرد: زمینی که شهدا در آن دفن هستند، خاکی معطر و پاک است که شفا می‌دهد و هرکسی که تاکنون دست به دامن شهدا شده مورد شفاعت قرار گرفته است؛ شهدا تربیت‌‌شدگان مکتب عاشورا هستند و هدف آن‌ها احیای ارزش‌ها‌ی اسلام به تأسی حضرت اباعبدالله حسین(ع) بود.

نقوی اظهار کرد: تدفین شهدای گمنام در مراکز آموزش عالی، فضای جامعه را معنوی کرده و سبب بیداری و افزایش بصیرت و هوشیاری دانشگاهیان، دانشجویان و نسل جوان و آینده‌ساز مملکت می‌شود.

مسئول دفتر نماینده ولی‌‌ فقیه در استان همدان ‌با تأکید بر لزوم حفظ  آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، ادامه داد: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام و شهدای مدافع حرم، گواه پایبندی ملت ایران به دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

داریوش جاوید، رئیس دانشگاه آزاد ملایر نیز با تأکید بر اینکه امنیت حال حاضر ایران، مدیون خون شهداست، ‌گفت: اگر در فرانسه با آن‌ همه امکانات، حملات تروریستی انجام می‌‌شود اما در ایران که در وسط آتش منطقه و حضور گروه‌های تکفیری قرار دارد، همچنان امنیت برقرار است به برکت خون شهداست.

وی با بیان اینکه یکی از دستاورهای عظیم انقلاب اسلامی پیشرفت و توسعه علمی است،‌ ‌ادامه داد: امروز کشورهای توسعه‌یافته غربی به پیشرفت علمی ایران معترف هستند. محکم بودن پایه‌های انقلاب اسلامی و ثبات و امنیت کشور مرهون جا‌ن‌فشانی‌های سربازان رشید اسلام چون امثال سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش است.

captcha