فعالیت ۳۰۰ تشکل مذهبی طی مراسم دهه آخر ماه صفر در دورود
کد خبر: 3452863
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
احمدوند خبر داد:

فعالیت ۳۰۰ تشکل مذهبی طی مراسم دهه آخر ماه صفر در دورود

گروه اجتماعی: کارشناس تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی دورود از فعالیت ۳۰۰ تشکل مذهبی مرد‌م‌نهاد در مراسم دهه آخر ماه صفر در سطح این شهرستان خبر داد.

مجید احمدوند، کارشناس تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی دورود در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: در آخر ماه صفر تعداد 300 تشکل مذهبی مردمی در سطح شهرستان دورود و در۲ بخش مرکزی و سیلاخور به شیعیان و عزاداران خدمات فرهنگی و مذهبی ارائه دادند.
وی افزود: این تعداد تشکل شامل؛ هیئت‌های مذهبی، کانون فرهنگی، مذهبی مساجد، مؤسسات قرآنی هستند که در طول دهه آخر ماه صفر مشغول فعالیت خواهند بود.
حجت‌الاسلام ناصر جودکی، روحانی مستقر بخش چالانچولان شهرستان دورود نیز در گفت‌وگو با ایکنا تشریح برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی این بخش گفت: اعزام مبلغ و مبلغه، سخنران، مداح به روستاهای تابعه از جمله برنامه‌های در دست اقدام می‌باشد که در بخش سیلاخور در حال انجام است.
جودکی اظهار کرد: تبیین اهداف قیام امام حسین(ع)، نقش حضرت زینب کبری(س) در ترویج فرهنگ عاشورا، وظایف مسلمانان در زمان حال در قبال دشمنان دین از جمله برنامه‌هایی است که توسط سخنرانان و مبلّغین برای مردم روشنگری بیان خواهد شد.

captcha