رقابت ۱۱۸ دهاقانی در آزمون سراسری قرآن وزارت ارشاد
کد خبر: 3447142
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

رقابت ۱۱۸ دهاقانی در آزمون سراسری قرآن وزارت ارشاد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان گفت: در روز جمعه، ۲۲ آبان‌ماه، ۱۱۸ نفر از همشهریان دهاقانی در چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به رقابت می‌پردازند.

ولی‌الله توکلی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهارکرد: تعداد ثبت نام کنندگان این دوره از مسابقات در شهرستان دهاقان به نسبت سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه از مجموع تعداد ثبت نام‌کنندگان در این شهرستان، 90 نفر از بانوان و 28 نفر آن ها آقایان هستند، افزود: 10 نفر از شرکت کنندگان این دوره از مسابقات زیر12 سال هستند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان به برگزاری دهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان اشاره کرد و گفت: 80 نفر از همشهریان دهاقانی در این دوره از مسابقات نیز در بخش شهرستانی شرکت کردند .
توکلی با بیان اینکه شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی مدهامتان در هاقان از توانایی خوبی برخوردار بودند، بیان کرد: هفت نفر از شرکت کنندگان این دوره از مسابقات به مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان راه پیدا کردند.
براساس این گزارش، چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز جمعه، 22 آبان در کانون فرهنگی قمبوان دهاقان برگزار می شود.

captcha