نامزدهای انتخاباتی خود را صرفاً وامدار نظام اسلامی و شهدا بدانند
کد خبر: 3446995
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

نامزدهای انتخاباتی خود را صرفاً وامدار نظام اسلامی و شهدا بدانند

گروه سیاسی: نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: انتخابات باید به دور از هر گونه افراط و تفریط برگزار شود، نامزدهای انتخاباتی بدانند که وام‌دار هیچ فرد و گروه خاصی نیستند و باید نشان دهیم تنها زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی و شهدا هستیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی امروز، 20 آبان در جلسه درس اخلاق مدیران کل استان مرکزی گفت:  باید با حفظ همدلی و همزبانی که رمز موفقیت ما بوده و هست،حاشیه‌ها، طایفه بازی و قوم‌گرایی را کنار گذاشته و با توجه به داشته‌های خود از طریق اقتصاد مقاومتی به فکر حل و رفع مشکلات مردم باشیم.

امام جمعه اراک، رقابتی بودن و آزاد بودن را از اصول انتخاباتی ایران برشمرد و گفت: این اصول که در قانون به آن‌ها توجه ویژه‌ای شده، باید در سه مرحله قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات رعایت شود، نامزدهای انتخاباتی باید بدانند که انتخابشان چیزی جز خدمتگزاری بی‌منت برای جامعه ایران اسلامی نیست.

وی تصریح کرد: استان مرکزی باید در برگزاری انتخاباتی ضابطه‌مند و به دور از هر گونه افراط و تفریط سرآمد دیگر استان‌های کشور باشد، در برگزاری انتخابات و خدمتگذاری به مردم وام‌دار هیچ فرد و گروه خاصی نیستم و باید نشان دهیم تنها زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی و شهدا هستیم.

آیت‌الله دری نجف آبادی در پایان با اشاره به اینکه ایران اسلامی با اعمال برجام وارد شرایط جدیدی می‌شود افزود: شرایط برجام و پساتحریم بهترین فرصت برای تقویت وحدت و همدلی ملی است که پایداری و حمایت مردم را می‌طلبد.

captcha