امروز بزرگترین «معروف»، حفظ نظام اسلامی است
کد خبر: 3444716
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

امروز بزرگترین «معروف»، حفظ نظام اسلامی است

گروه اجتماعی: معاون تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: امر به معروف تنها منحصر به رعایت حجاب و اقامه نماز نمی‌شود، بلکه معروف‌های بزرگتری در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نیز وجود دارد که امروز بزرگترین معروف، حفظ نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از سیستان و بلوچستان، مهدی امینی، معاون تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، 16 آبان‌ماه در همایش طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر که در زاهدان برگزار شد، گفت: اگر به آیات الهی و سیره اهل بیت(ع) مراجعه کنیم، می‌بینیم که در آن امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه واجب و وظیفه همگانی بوده است.
معاون تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته و در بیانات فروردین ماه امسال در مشهد مقدس مطالبی را ذکر فرمودند که راهبرد ما در در ستاد می‌باشد.
وی با اشاره به بیانات مقام رهبری، تأکید کرد: امر به معروف تنها منحصر به رعایت حجاب و اقامه نماز نمی‌شود، بلکه معروف‌های بزرگتری در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نیز وجود دارد که امروز بزرگترین معروف، حفظ نظام اسلامی است.
امینی اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام رهبری، تربیت جوانان متدین، رونق دادن به اقتصاد تولید، کمک به رشد علم، برقراری عدالت اجتماعی و مجاهدت برای وحدت و اقتدار از جمله مهم‌ترین معروف‌های جامعه است.
معاون تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: کمک به دشمنان اسلام، تضعیف اقتصاد و فرهنگ اسلامی و نیز ترویج فساد و ابتذال هم از بزرگترین منکرهایی است که باید جامعه را از آن نهی کرد.
وی در ادامه با اشاره به تهدیدات نرم دشمن، گفت: اگر دیروز جنگ را بر ما تحمیل کردند، امروز با ماهواره و اینترنت جنگ نرم را علیه نظام اسلامی و ملت ما براه انداخته‌اند که متأسفانه موفق‌تر عمل کرده‌اند.
امینی اظهار کرد: یکی از مواردی که در جنگ نرم دشمن تأکید زیادی روی آن دارد، بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به جامعه و دور ساختن آنان از فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، بنابراین فساد و جنایت براحتی گسترش پیدا می‌کند.

captcha