همایش «طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر» در زاهدان برگزار شد
کد خبر: 3444665
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

همایش «طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر» در زاهدان برگزار شد

گروه اجتماعی: همایش «طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر» شنبه، ۱۶ آبان‌ماه با حضور مسئولین کشوری و استانی ستاد احیا، شوراهای امر به معروف هیئات مذهبی، مساجد، اصناف و گروه‌های طلایه‌دار در سالن شهدای اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از سیستان و بلوچستان، همایش «طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر» شنبه، 16 آبان‌ماه با حضور مسئولین کشوری و استانی ستاد احیا، شوراهای امر به معروف هیئت‌های مذهبی، مساجد، اصناف و گروه‌های طلایه‌دار در سالن شهدای اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
این همایش همراه با کارگاه آموزشی بوده که در آن از مهدی امینی، معاون تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به عنوان سخنران دعوت شده بود.
نورالله برشان، مسئول طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در استان نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های سال گذشته و برنامه‌های سال جاری، بیان کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر به سبب نقش بسیار تأثیرگذاری که دارد، تمام احکام از جمله جهاد در برابر آن مانند قطره‌ای از دریاست.
مسئول طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: تقریبا در هر کجای قرآن که اقامه نماز آمده، اقامه امر به معروف و نهی از منکر نیز تأکید شده است؛ بنابراین امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند گل سرسبد احکام الهی باشد.
برشان افزود: این فریضه الهی وظیفه همه آحاد جامعه است اما برای آنکه بهتر اجرا شود و تأثیر آن بیشتر باشد، باید همراه با آموزش‌های اصولی صورت گیرد تا نتیجه عکس ندهد.

captcha