وداع مردم نیشابور با شهید مدافع حرم
کد خبر: 3444242
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

وداع مردم نیشابور با شهید مدافع حرم

گروه اجتماعی: هزاران نیشابوری ولایت‌مدار و شهیدپرور نیشابور صبح امروز با پیکر مطهر محمد‌حسین عزیز‌آبادی، یکی دیگر از شهدای مدافع حرم وداع کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، هزاران نیشابوری ولایت‌مدار و شهیدپرور، با پیکر مطهر یکی دیگر از شهدای مدافع حرم وداع کردند.

بر اساس این گزارش، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم و مسئولان نیشابور، ساعت 9 صبح امروز 16 آبان‌ماه برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر«محمدحسین عزیزآبادی» در مسجد صاحب الزمان(عج) نیشابور حاضر شده بودند.

در این مراسم که با مارش عزای رزم‌نوازان تیپ 21 امام رضا(ع) همراه بود، مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور نیشابور با اشک و شکوهی مثال‌زدنی همچون سال‌های دفاع مقدس به استقبال شهید مدافع حرم رفتند.

مداحان اهل بیت(ع)، عباس عراقی، مجید بهروزیه و مهدی ایروانی مسیر تشییع را نوحه‌خوانی کردند و مردم سینه‌زنان با زمزمه «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست شهادت افتخار ماست»، «این گل پرپر از کجا آمده، از سفر کرب وبلا آمده» و «عزا عزاست امروز روز عزاست امروز، مهدی صاحب زمان، صاحب عزاست امروز» پیکر مطهر این شهید را تا مسجد جامع نیشابور تشییع کردند.

در ادامه، پیکر مطهر محمد‌حسین عزیز‌آبادی، شهید مدافع حرم به ایوان مسجد جامع نیشابور منتقل شد و پس از اقامه نماز میت، پیکر این شهید برای انجام مراسم تدفین به شهر عشق‌آباد میان‌ جلگه منتقل شد تا در گلزار شهدای این شهر تدفین شود.

captcha