یک منزل مسکونی در کاشان برای ترویج و نشر فرهنگ قرآن وقف شد
کد خبر: 3415426
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
به‌همت یک واقف خیراندیش؛

یک منزل مسکونی در کاشان برای ترویج و نشر فرهنگ قرآن وقف شد

گروه فعالیت های قرآنی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان گفت: شش دانگ یک باب منزل مسکونی دو طبقه توسط یک واقف خیراندیش وقف ترویج، نشر فرهنگ و معارف قرآن کریم و اهل بیت(ع) شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر جنتی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان روز پنجشنبه، 7 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: منزل مسکونی وقف شده بیش ازسه میلیارد ریال ارزش دارد.
وی با بیان اینکه ماشاءالله صالحی‌سرشت، این خیّر و واقف خیراندیش همزمان با فرارسیدن ایام محرم و برگزاری طرح سوگواره بصیرت عاشورایی این وقف را انجام داده است، گفت: این واقف با عشق و ارادت قلبی خود به ساحت مقدس اهل بیت(ع) و قرآن مجید و با بهره‌گیری از حدیث شریف ثقلین، منزل مسکونی خود را به مساحت 174 مترمربع وقف کرد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان بیان کرد: این واقف خیراندیش این کار را انجام داد تا ملک وی به‌عنوان مجتمع فرهنگی قرآنی استفاده و در آن موقوفه به نشر و ترویج و آموزش قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع) پرداخته شود.
جنتی بیان کرد: نشر و ترویج قرآن کریم شامل آموزش و مبانی مذهب شیعه، قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه است که علاوه بر آن  مراسم مختلفی مانند برگزاری مراسم مذهبی و اطعام ماه مبارک رمضان و مراسم خیر مسلمانان و متدینین نیز در موقوفه صورت می‌گیرد.
براساس این گزارش، ماشاءالله صالحی‌سرشت، واقف خیراندیش اهل روستای وادقان کاشان است.

captcha