موزه قرآن در یکی از خانه‌های تاریخی کردستان راه‌اندازی شود
کد خبر: 3393855
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

موزه قرآن در یکی از خانه‌های تاریخی کردستان راه‌اندازی شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان بر تشکیل موزه قرآنی در یکی از خانه‌های تاریخی استان در راستای برگزاری هفته قرآن و عترت تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا) کردستان، جمال ارشدی، مدیرکل اجتماعی استانداری کردستان روز گذشته، سوم آبان‌ماه در جلسه برنامه‌ریزی هفته قرآن و عترت استان که در سالن کنفرانس مجتمع فجر سنندج تشکیل شد، با تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین اظهار کرد: بیشترین قشری که درگیر فعالیت‌های قرآنی هستند بایستی در برگزاری هفته‌های قرآن و عترت همکاری کنند.

وی افزود: کانون‌های مساجد و مؤسسات قرآنی بهترین فضا و ظرفیت را برای انجام فعالیت‌های قرآنی دارند که لازم است از این ظرفیت، متناسب با برنامه‌های هفته قرآن و عترت استفاده شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان، بر تشکیل موزه قرآنی در یکی از خانه‌های تاریخی استان در راستای برگزاری هفته قرآن و عترت تأکید و بیان کرد: ساختمان‌های تاریخی خوبی در سطح استان داریم که نیازمند مرمت است و این هفته فرصتی مناسبی برای تشکیل موزه قرآنی در این ساختمان‌های تاریخی است.

وی یادآور شد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقسیم کار به صورت جزیی برای دستگاه‌ها، فعالیت هر دستگاه را به صورت دقیق مشخص کند و علاوه بر تقسیم کار کمیته‌ها، وظایف هر کمیته را به صورت جزء اعلام کند.

 

captcha