دهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار می‌شود
کد خبر: 3390468
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۷

دهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: دهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان»، ششم و هفتم آبان‌ماه در مسجد پیامبر اعظم(ص) پردیس این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، جواد باقری، دبیر اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گناباد، دوشنبه 27 مهرماه، در جلسه برنامه‌ریزی مسابقات قرآنی «مدهامتان» گفت: دهمین دوره این مسابقات، ششم و هفتم آبان‌ماه در مسجد پیامبر اعظم(ص) پردیس این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی این جشنواره بزرگ قرآنی به همت کانون فرهنگی ـ هنری صراط مسجد پیامبر اعظم(ص) دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مرحله در دو بخش کتبی و شفاهی و در هفت رشته قرائت، حفظ، اذان، ترتیل، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و تصحیح قرائت حمد، سوره و اذکار نماز برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گناباد افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مسابقات به نشانی www.mehrab8.com  مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۵۱۵۷۲۲۶۰۱۴ تماس گیرند.

همچنین حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب، امام جمعه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز در این جلسه بر توجه بیشتر به فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی تأکید کرد و گفت: این جشنواره قرآنی با هدف جهت‌دهی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نیز استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری در جهت جذب بیشتر و بهتر آنان به مساجد برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: کشف و شناسایی استعدادهای قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در قالب ایجاد رقابت سالم، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره قرآنی است.

captcha