توزیع ۱۶۰۰ جلد قرآن در میان روستاهای مناطق محروم فارس
کد خبر: 3386488
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

توزیع ۱۶۰۰ جلد قرآن در میان روستاهای مناطق محروم فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن استان فارس از توزیع ۱۶۰۰ جلد قرآن کریم در برخی مناطق محروم و روستاهای این استان خبر داد.

سیدحمید موسوی، مسئول دارالقرآن استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، مسئول دارالقرآن استان فارس از توزیع 1600 جلد قرآن کریم در برخی مناطق محروم و روستاهای این استان خبر داد.
وی ابراز کرد: قرآن‌های مذکور از محل اعتبارات شورای توسعه قرآن کریم کشور تأمین شده بود که ادارات تبلیغات اسلامی ملزم به توزیع مناسب و عادلانه آن‌ها شده‌اند.
موسوی، ضمن اظهار رضایت از اجرای طرح توزیع قرآن کریم در میان مناطق محروم افزود: توزیع قرآن‌های اهدایی بر اساس نوع فعالیت و گستره آن و همچنین میزان محرومیت مناطق انجام گرفت و به ادارات و نمایندگی‌های تابعه استان به منظور توزیع
اهدا شد.
مسئول دارالقرآن استان فارس خاطرنشان کرد: همچنین گزارش‌ها و رسیدهای قرآن‌های اهدایی آماده ارسال به سازمان دارالقرآن است ضمن اینکه 300 جلد قرآن نیز مربوط به طرح «نور باران» در تابستان سال جاری بین تشکل‌های قرآنی مردمی توزیع شده است.
وی در پایان با اشاره به طرح «نور باران» اظهار کرد: در طرح نور باران خیرین قرآنی از چاپ و نشر قرآن کریم حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

captcha