برگزاری همایش بزرگ «طلایه‌داران تبلیغ» در زابل
کد خبر: 3375766
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

برگزاری همایش بزرگ «طلایه‌داران تبلیغ» در زابل

گروه اجتماعی: به مناسبت دهه امامت و ولایت همایش بزرگ «طلایه‌داران تبلیغ» روز گذشته، سه‌شنبه ۷ مهرماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در زابل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، به مناسبت دهه امامت و ولایت همایش بزرگ «طلایه‌داران تبلیغ» روز گذشته، سه‌شنبه 7 مهرماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در زابل برگزار شد.
در این مراسم که با حضور امام جمعه، رئیس تبلیغات اسلامی و جمعی از روحانیون بزرگ زابل در سالن پردیس این شهرستان برگزار شد، علاوه بر بیان راهکارهای افزایش تأثیرگذاری تبلیغ، برخی مشکلات مبلغین نیز مطرح و بررسی شد.
حجت‌الاسلام احمد واعظی در این مراسم بیان کرد: یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، نفوذ در قلب جوانان و ساختن جوانان پاک می‌باشد که باید تعالیم قرآنی و دینی آسان و ساده، قابل فهم و زیبا به مردم ارائه شود.
مشاور عالی قوه قضائیه افزود: یک مبلغ باید به نقش والا و مؤثر خود در جامعه آگاه باشد و با سعه صدر، صبر و حوصله به اصلاح جامعه بپردازند و از تلاش و مجاهدت دست برندارند.
حضور در گلزار شهدا و آرامگاه علمای بزرگ زابل، دیدار با روحانیان و مبلغین و همچنین حضور در جلسه شورای فرهنگی و رسیدگی به مشکلات مبلغین از جمله برنامه‌های سفر رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به سیستان بود.

captcha