برگزاری مراسم بزرگداشت عید غدیر خم در ۱۳۰ مسجد زابل
کد خبر: 3374260
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

برگزاری مراسم بزرگداشت عید غدیر خم در ۱۳۰ مسجد زابل

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل گفت: مراسم بزرگداشت عید سعید غدیر خم همراه با محافل انس با قرآن و سخنرانی اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در بیش از ۱۳۰ مسجد و هیئت مذهبی شهرستان زابل برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محسن عارفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل در گفت وگو با خبرگزاری بین‌ المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان گفت: مراسم بزرگداشت عید سعید غدیر خم همراه با سخنرانی اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در بیش از 130 مسجد و هیئت مذهبی شهرستان زابل برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل اظهار کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی با محوریت امام‌شناسی و معرفی سیره امیرالمؤمنین(ع) در مساجد و مدارس ویژه نوجوانان نیز از شب گذشته، 6 مهرماه آغاز و تا بعد از عید غدیر ادامه دارد.
وی افزود: آذین بندی و چراغانی خیابان‌ها و جلو مساجد در سطح شهر، برپایی بیش از ۱۲ ایستگاه صلواتی و پذیرائی در سطح معابر، تشکیل همایش وجلسات آموزشی و توجیهی روحانیون و مبلغین از دیگر برنامه‌های اجرایی ویژه عید غدیر است.
عارفی بیان کرد: دیدار با سادات و عبادت ازبیماران، توزیع بسته‌های فرهنگی ویژه فعالین غدیر به تعداد ۱۵۰ پاکت، برگزاری جشن مباهله و محافل انس با قرآن نیز تا پایان هفته جاری در زابل برگزار می‌شود.

captcha