یادواره شهدای مفقودالاثر در تویسرکان برگزار می‌شود
کد خبر: 3366741
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

یادواره شهدای مفقودالاثر در تویسرکان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از برگزاری یادواره شهدای شهر فرسفج و یادواره شهدای مفقودالاثر شهرستان تویسرکان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از همدان، سعید سعیدی، فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان چهارشنبهف اول مهر درجمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعددی در تویسرکان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 70 برنامه متعدد در هفته دفاع مقدس در تویسرکان، اظهار کرد: دیدار با امام جمعه تویسرکان، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری دعای پر فیض ندبه برخی از برنامه های این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از برگزاری یادواره شهدای شهر فرسفج همزمان با برگزاری چهلم شهدای گمنام این شهر خبر داد و افزود: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی روز جمعه سوم مهرماه، حضور گسترده در نماز دشمن شکن جمعه و برگزاری نشست مجمع بسیج و یادواره شهدای مفقودالاثر از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در تویسرکان است.

سعیدی عنوان کرد: همچنین از ویژه برنامه‌های این هفته برگزاری مانور بزرگ طرح «مهر ولایت» است، این طرح راستای عمل به منویات رهبری برای دیدار با خانواده های معزز شهدای پاسدار، بسیجی و سرباز سپاه پاسداران صورت می‌گیرد و تاکنون نیز انجام شده است.

وی ابراز کرد: اجتماع حلقه‌های تربیتی صالحین با عنوان «میقات حلقه‌های صالحین» در مصلی امام خمینی‌(ره) تویسرکان در روز جمعه، سوم مهرماه برگزار می‌شود، همچنین روز یکشنبه، پنجم مهر با خانواده های 70 شهید دیدار می‌شود، همایش بزرگ رزمندگان نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: از مواردی که ضرورتی است در در هفته دفاع مقدس به آن پرداخته شود توجه به شناساندن استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار است، چرا که تا استکبار هست جنگ همچنان برای برقراری صلح و آرامش و عدالت در جهان ادامه دارد.

captcha