برگزای نخستین نشست بررسی استانی توافق‌نامه ستاد اقامه نماز و وزارت ارتباطات در شیراز
کد خبر: 3366404
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶

برگزای نخستین نشست بررسی استانی توافق‌نامه ستاد اقامه نماز و وزارت ارتباطات در شیراز

گروه اجتماعی: نخستین نشست بررسی استانی توافقنامه فی مابین ستاد اقامه نماز کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز، 31 شهریور در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، نخستین نشست بررسی استانی توافقنامه فی مابین ستاد اقامه نماز کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز، 31 شهریور در شیراز برگزار شد.
در این جلسه کارشناسان و دبیران اقامه نماز اداره‌کل فن آوری اطلاعات و ارتباطات شامل خباز‌زاده و احمدی و پاک فطرت کارشناس نظارت و ارزیابی ستاداقامه نماز استان و آیت‌الهی، مسئول امور مالی و پشتیبانی ستاد اقامه نماز حضور داشته و پیرامون بندهای توافقنامه مذکور بحث و تبادل نظر شد.
خباززاده، مدیر روابط عمومی اداره‌کل ارتباطات و فنآوری در این نشست ضمن ارائه گزارشی از روند اقامه نماز در دستگاه متبوعش ابراز کرد: در این اداره‌کل برنامه‌های آموزشی و فرهنگی با استفاده از اساتید مجرب روحانی و همچین شیوه‌های مجازی جهت گسترش فرهنگ نماز اجرا می‌شود.
پاک فطرت، کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان نیز در ادامه گفت: با عنایت به بندهای توافقنامه لازم است جلسه‌ای مشترک فی ما بین اداره کل فنآوری، مخابرات، پست و پست بانک با موضوع استفاده از فضای مجازی و سایت فرهنگی شفا و صفحات مانیتورینگ دستگاه‌های خودپرداز و نشریه پست بانک برگزار شده و جهت گسترش فرهنگ اقامه نماز تلاش بیشتری صورت گیرد و در نهایت نتیجه به ستاد اقامه نماز استان گزارش شود.

captcha