موسسات قرآنی بدون تمایل خانواده‌ها نمی‌توانند در قرآن‌آموز کردن فرزندان موثرباشند
کد خبر: 3364428
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
آیت‌الله خاتمی تاکید کرد:

موسسات قرآنی بدون تمایل خانواده‌ها نمی‌توانند در قرآن‌آموز کردن فرزندان موثرباشند

گروه فعالیت‌های قرآنی:نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان با اشاره به اینکه باید به تعلیم و تربیت قرآنی کودکان تاکید جدی شود،گفت: اگر پدر و مادرها به این موضوع علاقه نشان ندهند، موسسه‌ها و مربیان قرآنی نمی‌توانند در قرآن‌آموز کردن بچه‌ها تاثیر‌گذار باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان،آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان روز گذشته،25 شهریو، در اختتامییه کلاس‌های قرآنی موسسه قرآنی معراج زنجان اظهار کرد:در استان زنجان افزایش مراکز قرآنی با حد مطلوب فاصله زیادی دارد، راه پیموده شده خوب است ولی تا کمال مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه بچه‌ها امانت‌های یک جامعه هستند و در این میان  والدین، مربیان و مدیران وظیفه دارند از این امانت‌ها خوب نگهداری کنند،گفت: بچه‌ها ثمره زندگی پدرها و مادرها هستند و خوشبختانه در استان زنجان رویکرد خوبی در کانون‌های قرآنی وجود دارد که از سنین کودکی و خردسالی به قرآن اهمیت می‌دهند.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان عنوان کرد: بچه‌های این دوره استعداد‌ها، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های خوبی دارند، باید این توانایی‌ها شکوفا شوند و تلاش شود این ظرفیت‌ها در رسیدن به کمال مطلوب قرار گیرند.
آیت‌الله خاتمی در پایان یادآور شد: بچه‌ها باید از خدا قدردان باشند که دل‌های آن‌ها را قرآنی قرار داده و از مربیان هم تشکر می‌کنم که مشوق بچه‌ها هستند. هر کسی در دوران جوانی با قرآن حشر داشته باشد، قرآن در خون و پوست او عجین می‌شود و در زندگی دچار تزلزل نمی‌شود.

captcha