ارائه گزارش عملکردهای ستاد عتبات عالیات به صورت کامل صورت گیرد
کد خبر: 3357760
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
رضایی:

ارائه گزارش عملکردهای ستاد عتبات عالیات به صورت کامل صورت گیرد

گروه اجتماعی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ارائه گزارش‌ها و عملکردهای ستاد بازسازی عتبات عالیات به‌صورت جامع و کامل را یکی از راهکارهای تشویق مردم جهت کمک به بازسازی حرم‌های اهل بیت(ع) دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس روز گذشته، 12 شهریور در جلسه هفتگی جامعه روحانیت شیراز به اهمیت فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: بارها مشاهده کرده‌ایم که مردم برای نمادی از یک امامزاده احترام فراوانی قائل هستند و حاضرند در ارتباط با این موضوع هرگونه کمکی را انجام دهند که این خود ظرفیت بسیار بالایی است.
وی بر لزوم استفاده از ظرفیت عشق و علاقه مردم به خاندان اهل بیت(ع) برای ترویج شعائر اسلامی و مکتب اهل بیت(ع) تأکید کرد و افزود: همچنین یکی از مواردی که باید بدان توجه داشت، این است که حتماً کمک‌ها و نذورات مردمی که به عتبات عالیات صورت می‌گیرد، در جای خودش مصرف شود و خود مردم نیز این مسئله را مشاهده کنند.
رضایی، ارائه گزارش‌ها و عملکردهای ستاد بازسازی عتبات عالیات به‌صورت جامع و کامل را یکی از این راهکارها دانست و گفت: مسلماً اگر ما تمام عملکردها و فعالیت‌های ستاد را به خوبی به اطلاع مردم برسانیم، آنان نیز برای کمک‌های بیشتر تشویق خواهند شد.
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس تأکید کرد: در این موضوع بسیار باید مراقب باشیم که خدای ناکرده عدم کارآیی و احیاناً عدم توجه ما به برخی از مسائل باعث نشود که شائبه‌ای به وجود آید که مردم ما نسبت به این حرکت‌ها کم رنگ شده‌اند.

captcha