فقر، روستائیان را تهدید می کند
کد خبر: 3353064
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
آیت الله نمازی:

فقر، روستائیان را تهدید می کند

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: روستائیان از قشرهای آسیب پذیر جامعه هستند، که در معرض تهدیدهای مختلف از جمله فقر قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان عصر روز گذشته (چهارشنبه) در دیدار با معاون اول رئیس جمهور در امور توسعه روستایی و مناطق محروم، با بیان اینکه مهاجرت روستائیان به شهرهای بزرگ و کلان شهرها تهدید جدی برای کشور است، اظهارکرد: مهاجرت روستاییان به شهرها نه تنها تهدید اقتصادی، بلکه یک تهدید فرهنگی نیز محسوب می شود .
وی با بیان اینکه این مشکلات و مهاجرت ها از روستاها در حالی وجود دارد که خداوند نعمت های فراوانی از جمله معادن را در روستاها قرار داده است، افزود: روستائیان از قشرهای آسیب پذیر جامعه هستند، که در معرض تهدیدهای مختلف از جمله فقر قرار دارند.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر اجرای اقتصاد مقاومتی به ویژه در روستاها تاکید دارند، بیان کرد: اقتصاد مقاومتی زمانی محقق می شود که مصارف به حداقل برسند و اینکه بتوانیم تولیدات داخلی را افزایش دهیم.
آیت الله نمازی با بیان اینکه مردم در برخی مناطق محروم کشور با مشکلاتی نظیر نبود و یا کمبود آب، درمانگاه و مدرسه دست و پنجه نرم می کنند، خاطرنشان کرد: مسئولان باید به مردم به ویژه در مناطق محروم کمک کنند، زیرا هیچ عبادتی مانند خدمت کردن به مردم نزد خداوند محبوب نیست.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در این دیدار همچنین از خدمات دولت تدبیر و امید به ویژه در بخش بهداشت و درمان قدردانی کرد.

captcha