آغاز اعزام ۱۸۰۰ زائر گلستانی از فرودگاه بین المللی گرگان به مقصد مدینه
کد خبر: 3351418
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

آغاز اعزام ۱۸۰۰ زائر گلستانی از فرودگاه بین المللی گرگان به مقصد مدینه

گروه اجتماعی: نخستین گروه زائران حج تمتع از استان گلستان فرودگاه بین المللی گرگان راهی سرزمین مدینه شدند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گلستان،نخستین گروه زائران حج تمتع صبح امروز 3 شهریور ساعت 12:20  از استان گلستان راهی سرزمین وحی شدند.

سید حسین میرآئیز، جانشین مدیر حج و زیارت گلستان گفت: 350 زائر در قالب سه کاروان از گرگان، گنبد و بندرترکمن برای انجام اعمال مناسک حج ابراهیمی ساعت 12.20 امروز از فرودگاه بین المللی گرگان به مقصد مدینه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اعزام تمامی زائران استانی از طریق هواپیمای سعودی انجام می شود، افزود: اعزام زائران طی چهار روز تا (6 شهریور) ادامه دارد و اعزام آخرین گروه ساعت 6.40 صبح جمعه خواهد بود.

میرآئیز با اشاره به مدینه قبل بودن زائران گلستانی، تصریح کرد: در عملیات حج تمتع امسال یک هزار و 800 گلستانی به مکه مکرمه و مدینه منوره اعزام می شوند.

وی، زمان برگشت حجاج گلستانی را 6 تا 10 مهر سال جاری از جده به گرگان اعلام کرد.

یادآور می شود در اولین روز پرواز طی مراسم افتتاحیه ،‌ سید حسین میرآئیز جانشین حج وزیارت استان، دارویی نماینده بعثه مقام معظم رهبری، امیری مدیر کل فرودگاه های استان و میرباقری مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری و نیز تنی چند از مسئولین ارشد استانی در مراسم حضور یافته و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید با اهداء یک شاخه گل زائرین عزیز استان را بدرقه نمودند.

captcha