زنان پرچم‌داران مقابله با جنگ نرم هستند
کد خبر: 3345021
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰

زنان پرچم‌داران مقابله با جنگ نرم هستند

گروه فعالیت های قرآنی: مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه زنان پرچم‌داران مقابله با جنگ نرم هستند، گفت: جنگ نرم طولانی‌ترین، وسیع‌ترین و عمیق‌ترین جنگ در طول خلق بشریت است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، دیروز، 25 مردادماه همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س)، جشنی به‌همین مناسبت به میزبانی بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با حضور استاندار، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) و همچنین، جمعی از مسئولان شهرستان و بسیجیان در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی بندرعباس برگزار شد.
معصومه حکیمیان، مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به ویژگی‌های انسان خوشبخت، عنوان کرد: با سلامت جسمی، سلامت روح و روان و سلامت اخلاقی می‌توان خوشبختی را بدست آورد و هر ملتی که از این سه سلامت برخوردار باشد، هیچ ابرقدرتی حریفشان نمی‌شود و مستکبرین فکر به بردگی کشاندن آن‌ها را نخواهد کرد.
این مقام مسئول با بیان اینکه دشمنان ما با جنگ نرم به دنبال به خطر انداختن سلامت جامعه هستند، افزود: از زمانی که خداوند انسان را خلق کرد، جنگ نرم بوده است که شیطان قسم خورده که همه انسان‌ها را وسوسه کند و به انحراف بکشاند.
وی با اشاره به اینکه جنگ نرم عزم ملی می‌خواهد و زنان پرچم‌داران مقابله با جنگ نرم هستند، اظهار کرد: جنگ نرم طولانی‌ترین، وسیع‌ترین و عمیق‌ترین جنگ در طول خلق بشریت است که برای مقابله با چنین جنگی یکایک ما می‌توانیم اقدام کنیم و خودمان هستیم که می‌توانیم به داد خودمان برسیم.
یادآور می‌شود، در پایان یرگزاری این جشن که همراه با سخنرانی، شعر و سرود، مقاله‌خوانی و مسابقه بود، به نفرات برتر مسابقه به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

captcha