حضور حضرت معصومه(س) در ایران؛ نقطه عطف ولایت‌مداری ایرانیان
کد خبر: 3344842
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
مرویان حسینی عنوان کرد:

حضور حضرت معصومه(س) در ایران؛ نقطه عطف ولایت‌مداری ایرانیان

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: حضور حضرت فاطمه معصومه(س) در ایران نقطه عطفی برای ولایت‌مداری، ارادت و تلاش مجاهدانه ایرانیان در مسیر توسعه مکتب اهل بیت(ع) شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمود مرویان‌حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، ظهر امروز، 25 مردادماه در روز ولادت حضرت معصومه(س) در جمع کارکنان اداره کل تبلیغات  اسلامی استان، ضمن تبریک این روز ابراز کرد: ایمان، دانش، فضیلت، حیا و نجابت از حضرت معصومه(س) با 17 سال سن در خاندان اهل بیت(ع)، الگویی ساخت که امام جواد(ع) می‌فرمایند: «هرکس حضرت معصومه(س) را زیارت کند مانند آن است که مرا زیارت کرده است».

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به حضور حضرت معصومه(س) در ایران بیان کرد: حضور فاطمه معصومه(س) در ایران نقطه عطفی برای ولایت‌مداری و ارادت و تلاش مجاهدانه ایرانیان در مسیر توسعه مکتب اهل بیت(ع) شد.

وی با بیان ضرورت اهتمام بیشتر خانواد‌ها و دستگاه‌های فرهنگی به تربیت دختران در جامعه، عنوان کرد: هرچقدر ما دختران شایسته، متدیّن و انقلابی داشته باشیم، پسرانمان از سلامت اخلاقی اجتماعی بیشتری برخوردار هستند.

حجت‌الاسلام مرویان‌حسینی افزود: هرچقدر تشکل‌های تربیتی دختر محور، پشتیبانی و ساماندهی شوند به نظر می‌رسد یکی از آن نقطه‌های خلأ فرهنگی در جامعه ایرانی به خوبی جبران می‌شود زیرا توسعه فعالیت‌های فرهنگی دینی در عرصه دختران یک راهبرد هوشمندانه و مؤثر برای جبران برخی خلأهای فرهنگی اجتماعی ما به شمار می‌رود.

captcha