مسیر جاده ولایت تداعی کننده این جاده برای زائران امام رضا(ع) باشد
کد خبر: 3342965
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴

مسیر جاده ولایت تداعی کننده این جاده برای زائران امام رضا(ع) باشد

گروه اجتماعی: امام جمعه موقت بردسکن با اشاره به قرار گرفتن این شهر در مسیر جاده ولایت بیان کرد: دستگاه های اداری و خدماتی و نیز اصناف و بازاریان باید شهر را به گونه ای آذین بندی کنند که این مسیر تداعی کننده مسیر جاده ولایت برای زائران باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت الاسلام محرم مصوری، خطیب جمعه بردسکن امروز 23 مردادماه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن  با گرامی داشت ایام دهه کرامت به سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر گفت: در ایام دهه کرامت ده ها برنامه فرهنگی ـ مذهبی در این شهر برگزار می شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن این شهر در مسیر جاده ولایت بیان کرد: دستگاه های اداری و خدماتی و نیز اصناف و بازاریان باید شهر را به گونه ای آذین بندی کنند که این مسیر تداعی کننده مسیر جاده ولایت برای زائران باشد.

حجت الاسلام مصوری با اشاره به وضعیت فروشگاه‌های سطح شهر افزود: بعضی از فروشگاه های پوشاک با نوع لباس و مانکن به نمایش گذاشته خود، موجب رنجش خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شده اند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید به صورت جدی برخورد کنند و نگذارند چهره بازار اسلامی را مخدوش کنند، افزود: امر به معروف و نهی از منکر در همین راستا است لذا باید این امر مورد توجه همه  مردم و مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه بردسکن گفت: دختران باید با پاکدامنی و عفت، جایگاه و ارزش خود را حفظ کنند و به دور از خودنمایی با پوشیدن لباس های اسلامی به ترویج فرهنگ اسلامی کمک کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا و دیگر سر سپردگان او هجمه خود را روی جوانان متمرکز کرده اند، اطهار کرد: باید هوشیار باشیم و بدانیم هدف غربی ها و در راس آنان
آمریکا و کشورهای اروپایی، ضربه زدن به کشور اسلامی ما است.

خطیب جمعه بردسکن به 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: شهرستان بردسکن 47 آزاده سرافراز دارد که می طلبد مراسمی در شان و جایگاه این عزیزان برگزار کند.

captcha