تلاش جهت نیل کشور به خوداتکایی از رسالت‌های مهم جهاد دانشگاهی است
کد خبر: 3338686
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
جوادی:

تلاش جهت نیل کشور به خوداتکایی از رسالت‌های مهم جهاد دانشگاهی است

گروه اجتماعی: مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل تلاش و خدمت در راستای محرومیت‌زدایی، کمک به پیشرفت دانش علمی و پژوهشی و رسیدن کشور به خودکفایی و خوداتکایی را از رسالت‌های مهم جهاد دانشگاهی عنوان کرد.

سیدهصغری جوادی، مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، ضمن تبریک فرا رسیدن 16 مرداد، سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی،گفت: جهاددانشگاهی یک نهاد عمومی و غیردولتی است که از بطن انقلاب اسلامی برخاسته است.
وی تلاش و خدمت در راستای محرومیت‌زدایی، کمک به پیشرفت دانش علمی و پژوهشی و رسیدن کشور به خودکفایی و خوداتکایی را از رسالت‌های مهم جهاد دانشگاهی عنوان کرد و افزود: جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل همواره می‌کوشد تا با حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و تحقق اهداف و رسالت‌های جهاد دانشگاهی و با همدلی و همزبانی مردم و مسئولین، به بالندگی و شکوفایی جامعه اسلامی کمک کند.
جوادی با بیان اینکه جهادگران استان اردبیل در آستانه 16 مرداد با عطرافشانی مزار شهدا، با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت می‌کنند، افزود: تشکیل مجموعه جهاد دانشگاهی یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است. بنابراین وظیفه داریم دین خود را نسبت به شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ایفا کنیم.
وی تصریح کرد: رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل عملکرد یک ساله این واحد را امروز 13 مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان تشریح خواهد کرد.
مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، همایش جهادگران دانشگاهی اردبیل، تجلیل از جهادگران نمونه و افتخاری و برگزاری همایش پیاده‌روی جهادگران واحد استان اردبیل را از اهم برنامه‌های این مجموعه در هفته جهاد دانشگاهی عنوان کرد.

captcha