الگوپذیری از فرهنگ فاطمی در تربیت فرزندان ضروری است
کد خبر: 3338299
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
حجت‌الاسلام مشکی:

الگوپذیری از فرهنگ فاطمی در تربیت فرزندان ضروری است

گروه اجتماعی: کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی خلخال گفت: الگوپذیری از فرهنگ فاطمی در تربیت فرزندان ضروری است و باید در اولویت برنامه‌های تربیتی خانواده‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام علی مشکی، کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی خلخال، دیروز 11مردادماه در جمع نمازگزاران و مومنین شرکت کننده در امامزاده قاضیلر خلخال، رعایت عفاف و حجاب را تضمین کننده سلامت جامعه دانست و گفت: توجه به این فریضه مهم سبب حفاظت از ارزش وجودی زنان در جامعه می‌شود، همه باید توان خود را در جهت نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به کارگیرند.
وی با بیان این‌که نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف به‌عنوان یکی از ضرورت‌های باورهای دینی نیازمند برنامه‌ریزی صحیح در 3 حوزه فرد، خانواده و جامعه است، گفت: نقش جامعه اسلام در ایجاد و ترویج این باور انکارناپذیر بوده و در نگاهی عمیق‌تر، ضروری و اساسی است.
حجت‌الاسلام مشکی در ادامه افزود: بدحجابی همه خانواده‌ها را هدف آسیب قرار می‌دهد، حتی زنان و مردان عفیف نیز در جامعه‌ای که بدحجابی عادی شود، ضربه خواهند خورد.
وی گفت: تنها زمانی می‌توانیم از دچار شدن به آسیب‌ها و آلودگی‌های فردی و اجتماعی مصون بمانیم که بتوانیم آموزه‌های الهی و قرآنی را در جامعه اسلامی پیاده کنیم.
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی خلخال با بیان این که متولیان ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، بایستی از برنامه‌های روزمره در این عرصه خود‌داری کنند، تصریح کرد: متأسفانه با وجود گذشت سه دهه از عمر این انقلاب بزرگ هنوز در عرصه عفاف و حجاب یک سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی مشخص و تعریف شده‌ای صورت نگرفته است.

captcha